BLACK KURT?

Jalostukseen liittyvät aiheet
Lukittu
Merja Parviainen

BLACK KURT?

Viesti Kirjoittaja Merja Parviainen »

MILLAINEN KENNEL ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA?SIELLÄ OLISI NYT NARTTU SIJOITUKSESSA 600 EUROA. OLEN HAAVEILUT SELLAISESTA MEILLÄ ON JO ENESTÄÄN YKSI SAKU. :lol:
susanna hakanen

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

en ole valitettavasti kuullut mitään positiivista,mutta mikäs minä olen sanomaan,kun en henkilökohtaisesti tiedä.
Merja Parviainen

Viesti Kirjoittaja Merja Parviainen »

AIJAA EN TIEDÄ MINÄKÄÄN PALJOA KYSEISESTÄ KENNELISTÄ :?
Johanna Mattila

Viesti Kirjoittaja Johanna Mattila »

Näyttäisi kivemmalta, kun et HUUTAISI. :wink:

Kenneliä en osaa kommentoida, mutta minusta tuo 600 euroa tuntuu aika kovalta sijoituskoiran vakuusmaksulta, jos siis sitä tuolla hinnalla tarkoitetaan.
Merja Parviainen

Viesti Kirjoittaja Merja Parviainen »

Sori tais jäädä päälle noi isot kirjaimet. :lol: Niin joo sillä hinnalla sais jo ostettua omakseen Sakun
Kristiina Salonen

Viesti Kirjoittaja Kristiina Salonen »

Jos hinta ratkaisee, niin ei varmaan kannata kattoa koko koiraa ;)
Mirva Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Mirva Lehtinen »

Ainakin 7.4.2005 on syntynyt kyseisellä kasvattajalla rekisteröimätön pentue 2 urosta ja 5 narttua. Mahtaako olla sama pentue jonka on tunnustanut? Mikä oli syy sen pentueen rekisteröimättömyyteen jonka on Suomi24.fi:n palstalla tunnustanut? Siis jos kysessä ei ole sama pentue.
Merja Parviainen

Viesti Kirjoittaja Merja Parviainen »

:roll: taidanpa unohtaa kyseisen kennelin. Jos siellä on kerran rekkaamattomia pentuja.
Tiina Kangas

Viesti Kirjoittaja Tiina Kangas »

Täältä löytyy yks kipale Black kurtin koiria. Ava sellanen nyte 2v pimatsu.. ja löytyyhän tuolta jalostustietojärjestelmästä pentueet mitä kasvattajalta löytyy...ja ainahan kysyä kannatta kaikilta kasvattajilta suoraan...
Susanna Tiilikainen

Viesti Kirjoittaja Susanna Tiilikainen »

Muistelisin tuon 7.4.2005 olevan vielä uusinta A-pentueesta, peräkkäisistä juoksuista.
Mirva Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Mirva Lehtinen »

^ juuri noin vahinkopentue tuo 7.4.2005 syntyneet :shock:
Terhi Ojala

Viesti Kirjoittaja Terhi Ojala »

No jos ajatellaan että vahinko on sattunut koiralle jolla juuri pennut on olleet (ehkä jopa sama yhdistelmä...) niin eikös eläinlääkäriltä saa apua tähän? elkää teilakko minua mutta minusta tuntuu nartun kannalta "pahalta" liian tiheä penikoittaminen.

Ja keskeytys toki on varmaan mahdollista kun on siis tiedetty että koirat ovat päässeet astumaan, ja tuskin kukaan kasvattaja sentään kaikkia koiria samassa tarhassa (esim etenkään juoksevia narttuja ja uroksia)...pitää jolloin astumisen mahdollisuus jäisi huomaamatta.

:shock:

Muok; ps tää nyt ei ollu tarkotettu mitenkään hen.koht kyseessä olevalle kasvattajalle
Toni Alastalo

No niin no

Viesti Kirjoittaja Toni Alastalo »

Varmaan selviää paremmin sellaisella naamatusten tapaamisella kuin huhuja keräämällä täällä netissä. Itsellä ei ole henkilökohtaisesti mitään pahaa sanottavaa kyseisestä kennelistä...

Ihmiset joille pentuja on mennyt ovat olleet kusipäitä ja alkaneet huhuja levittämään... JOTEN TAAS muistakaa että naamatusten tapaamalla ja keskustelemalla ehkä pääsee niihin oikeisiin tiedonjyviin ja kultahippuihin kiinni..

Aivan naurettavaa tälläinen paskan jauhanta täällä.. Virta päälle

Ei muuta jatkakaa... :lol:
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Sitä vaan ihmettelen,että miksi joistain kasvattajista kuuluu näitä "huhuja" mutta taas toisista ei kuulu koskaan mitään????
Tiina Kangas

avan tarina

Viesti Kirjoittaja Tiina Kangas »

Avan tarina…

Black Kurt Ava 22092004
i Temperan Clava
e Sen Sen Mann Kandi

Touko/kesäkuu 2005 Ava 8kk
Lääkäreinä H. Merimaa ja T. Talvio

Diagnoosi: Nikamien L7-S välissä selväporras. Selkäkanava ahdas ristiluun alueella ja yhdistettynä suureen nikamien väliseen liikkuvuuteen hermo joutui puristuksen aiheuttaen kipu ja halvaus oireet.
Toimenpiteet: Kliininen tutkimus, EMG - tutkimus, leikkaus jossa hermoille tehtiin tilaa.

Puhelin keskustelu asiaa tutkineen kanssa kertoi tällaisesta, CAULDA EGUIENA SYNDROOMA = HEVONHÄNTÄ OIREYHTYMÄ - esiintyy juuri tuossa nivelessä -luu rusto kasvu häiriö

Henkilökohtaisesti olen lääkäri valintoihini tyytyväinen, hyvän hoidon sai Ava heiltä ja selkeästi kertoivat mitä ja miten tehdään. Ikäväksemme Avalla pahat vauriot selässä eikä leikkaus auttanut toivotulla tavalla. Nyt tappelen itseni kanssa mikä päätös olisi oikea ja kohtuullinen. Ava on vielä iloinen ja pirteä varsinkin sisällä ja tylsistyy jos joutuu parin päivän levolle. Pihalla tykkää leikkiä lasten kanssa kroppa vaan ei tahdo perässä pysyä.

Sen verran kusipää olen minäkin ollut, että kasvattajan kanssa tahinut asiasta. Jokainen on kuitenkin valintansa tehnyt ihan joka asiassa, niin ostaja kuin myyjäkin. En kuitenkaan ryhdy tällaisilla sivuilla enempää kritisoimaan asiaa koska mielestäni olen ihminen jonka kanssa voi keskustella, Itsekkin kyselin aiemmin selkävaivoista ja suuresta mielipahasta saatoinkin kirjoitella ajatuksiani,
toivonkin etten ketään loukannut.
Tänä päivänä olen ehkä viisaampi ja todella tiedän millaisen koiran itselleni haluan ja pidän siitä myös kiinni, enkä helly heti ensimmäiseen karvapalloon.


Toivonkin suuresti että saksanpaimenkoiralla olisi parempi tulevaisuus. Ehkä jonain päivänä itselleni saan sen Aktiivisen lenkkikaverin, perheenjäsenen ja harrastuskoirankin.

Hyvää syksyä toivotellen Tiina ja Ava 2v
Lukittu