Etsiskelen QUICKLY VOM BARUTHER LANDin jälkeläisiä

Jalostukseen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
sinikka koskinen

Etsiskelen QUICKLY VOM BARUTHER LANDin jälkeläisiä

Viesti Kirjoittaja sinikka koskinen »

:) Itselläni on pentu nimeltä PIKKUKUMMUN ANGELINA JOLIE.Syntynyt 19.6.07.Mitä sisaruksille kuuluu? :roll:
ella löytti

Viesti Kirjoittaja ella löytti »

Meiltä löytyypi velipoika Auf Wiedersehn :)

Alffi voi hienosti ja on kasvanut jo melkein miehen mittoihin, turhan virtaskainen kaveri vähän tuntuu olevan.
Odotamme vielä eläinlääkärille aikaa jotta saataisiin viimeinenkin rokotus kuntoon että päästäisiin mahdollisesti johonkin koulutukseenkin :)
Riikka Romakkaniemi

Täältä löytyy velipoika

Viesti Kirjoittaja Riikka Romakkaniemi »

Hei!

Minulla Pikkukummun Athos on action eli Ukko. Missäpäin olette? Itse asumme Posiolla. Ukolla on mennyt kaikki hyvin... kasvu vaan on ollut liiankin nopeaa. :)
ella löytti

Re: Täältä löytyy velipoika

Viesti Kirjoittaja ella löytti »

Riikka Romakkaniemi kirjoitti:Hei!

Minulla Pikkukummun Athos on action eli Ukko. Missäpäin olette? Itse asumme Posiolla. Ukolla on mennyt kaikki hyvin... kasvu vaan on ollut liiankin nopeaa. :)
Asuimme Kittilässä aikaisemmin mutta nyt jouduimme työsyistä muuttamaan Kihniöön takaisin.

Ketuttaa kun olisimme Alffin kanssa halunneet koulutuksiin ja nyt tietysti kaikilla koirakerhoilla tuli talvitauko :P

Herra on kanssa kasvanut ihan komiasti. Haluaisitkos Riikka lähetellä vaikka mulle sähköpostiin Ukosta kuvia niin voisin itse koittaa räpsiä meidän herrasta hiukan uutta settiä :)
Riikka Romakkaniemi

Viesti Kirjoittaja Riikka Romakkaniemi »

Joo olisi mukava vertailla vähän veljesten kuvia. Oma mailini on: riikkarom@gmail.com. Laita sinne osoitteesi niin pistän kuvia tulemaan.
maria mettovaara

Viesti Kirjoittaja maria mettovaara »

Minulla on pentujen isä ja olisi todella mukavaa saada jälkeläisistä kuvia ja kuulumisia. Laittakaa s.postia tulemaan hepa04@suomi24.fi
sinikka koskinen

Etsiskelen QUICKLY VOM BARUTHER LANDin jälkeläisiä

Viesti Kirjoittaja sinikka koskinen »

Asumme Angelinan kanssa Sonkajärvellä,Iisalmen vieressä.Se on tosi virrakas tyttö.Minulle voi laittaa mailia.Osoite:sinikka.koskinen@pp2.inet.fi.
Kiitos vastauksista :)
Vastaa Viestiin