Parvo

Terveyteen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Marja Nousiainen

Parvo

Viesti Kirjoittaja Marja Nousiainen »

Miten olette toimineet pienen pennun (7 vk) kanssa parvon suhteen?. Oletteko totuttaneet erilaisiin paikkoihin, ihmisiin, muihin koiriin vai viettäneet eristyksissä neljän seinän sisällä?. Kuinka suuri uhka parvo tällä hetkellä on?. Olemme saaneet ohjeita laidasta laitaan ja olisikin kiva kuulla teidän mielipide. Pennun emä on asianmukaisesti rokotettu.
Anne Ala-Tainio

Viesti Kirjoittaja Anne Ala-Tainio »

Itselläni on nyt 11vk pentu olen elänyt aika normaalisti, moikkamassa ollaan käyty ainoastaan tuttuja koiria. Vaikka ei se takaa mitään.
Olen ottanut kyllä riskejä mutta oletan että ne maksavat itsensä takaisin.
En alkaisi pitämään pentua neljän seinän sisällä, koska tämä pentuaika on tärkeä leimaantumisen ja uusiin asioihin tutustumisen kannalta.
Järkipäässä niin hyvä tulee... :P
Lea Ojala

Viesti Kirjoittaja Lea Ojala »

Meillä on 3,5kk. Ollaan tutustuttu moniin erilaisiin koiriin alusta asti. Ensin olen varmistanut omistajalta, että kyseinen koira on varmasti rokotettu asianmukaisesti. Asumme alueella, jossa on tosi paljon koiria. Parvon voi saada ilmeisesti myös ulosteista. Otin kyllä riskin, mutta se antoi meille hyvän lähtökohdan. Paikallinen ell kyllä tietää taudeista, mitkä liikkuu paikkakunnalla. Koirapuistoihin emme ole menneet.
Vastaa Viestiin