Olen kuitenkin ensikertalainen koiran omistajana ja tarvitsisin vähän kaikenlaista neuvoa..
Neuvojia on kyllä ollut ja vähän joka sortin neuvoa olen saanutkin, mutta ajattelin että täällä on paljon asiasta todella tietäviä..
Ruuasta kysyisin ensin: Syötän nyt ProFormancen suurten koirien pennuille tarkoitettua ruokaa.. Onko muilla kokemuksia proformancesta?? Pentu syö mielellään ja vatsa toimii, mutta onko kellään tietoa ruuasta yleensä, onko hyvää... Kauanko kannattaa syöttää ennen aikuisten ruokaan siirtymistä... Lisäänkö ruuan sekaan jotakin muuta??
Kuinka pian oppii sisäsiistiksi yleensä? Ainoa keino kai on viedä paljon ulos ja kehua aina kun pissa ja kakka tulee ulos, mutta pitäisikö komentaa sisälle pissaamisesta vai jättää täysin huomiotta?
Tähän asti olen kehunut ulkona lähes ylenpalttisesti ja sisällä jäättänyt huomiotta... Ihan hyvin tuntuu asian ymmärtävän, mutta niin pienihän ei pysty vielä pitkään pidättämään...
Missä iässä korvat nuosevat ja hampaat lähtevät... Ihan nolottaa olla näin tietämätön

No, jos saisin vastauksia näihin niin jossain vaiheessa kyselen varmasti lisää... Haluan kasvattaa pennusta terveen, hyväluontoisen, tottelevaisen ja kaikin puolin hyvinvoivan ystävän ja perheenjäsenen.. Kaikki neuvot ovat tarpeen..

Kiitos kovasti jo etukäteen..

T: Onnellinen Pomon omistaja