Koirien vakuutuksista

Terveyteen liittyvät aiheet
Sanna Varpula

Koirien vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Sanna Varpula »

Tervehdys!
Pieni kysely teille hyvät kanssasakuilijat, missä yhtiössä teillä on koiranne vakuutettu ja onko kaikki toiminu ihan ok? :epäilys:
terveisin nimim: nyt tökkii...koiralta poistettiin hammas ja korvauksista ei tiatookaan :mutina:
tiia nieminen

Viesti Kirjoittaja tiia nieminen »

moikka. meillä molemmat sakut vakuutettu tapiolassa, kohtuullinen hinta ja suorakorvauspalvelu. eli tietyissä eläinlääkäreissä ei tarvitse maksaa kuin omavastuu ja loput veloitetaan suoraan tapiolalta. tosi kätevää jos lasku on suuri. olen ollut tyytyväinen, ja koirat myös :wink:
Tiina Sara

Viesti Kirjoittaja Tiina Sara »

Meillä on vakuutukset Fenniassa ja olen ollut tosi tyytyväinen.
Omavastuu ei ole prosentuaalinen vaan kiinteä summa, muistaakseni
40 euron luokkaa. Kaikki on aina korvattu. Ainoastaan nuo hammasasiat ovat ongelmallisia. Fennia korvaa ainoastaan tapaturman seurauksena
tulleiden hammasvaurioiden hoidon. Ei siis varsinaisesti sairauden aiheuttamaa ja vaatimaa hoitoa kuten esim. juuritulehdus tms.

Fennian eläinvakuutuksen saa ainoastaan kotivakuutukseen liitettynä,
mutta kannattaa pyytää tarjous yhtenä pakettina kaikista omista vakuutuksistaan ja suorittaa vertailua. Näin tein aikoinani itse Pohjolan huonoon palveluun täysin suivaantuneena. En ole katunut, Fennia on asiallisesti korvannut kaikki muutkin eteen sattuneet vahingot.
Sanna Varpula

Viesti Kirjoittaja Sanna Varpula »

Tässä mun tapauksessa koiralta katkes kulmahammas metsälenkillä, ja koska se oli haljennu, hampaan poisto oli pakollinen. Eli TAPATURMA eikä korvata... :kiukku:
Minna Tero

Viesti Kirjoittaja Minna Tero »

HÖH ! :evil: Onpa kummallista ettei korvata.Syy? Mikä yhtiö?
Mulla on Tapiolassa,hyvin on toiminut tähän asti , eikä ole kauheesti tarvinnut(koputtaa puuta)
Koskas tuut treeneihin ??

-Minna-
Veera Taimela

Viesti Kirjoittaja Veera Taimela »

Meillä on Tapiolassa kanssa...
Ja muuten on korvaukset olleet ihan kunnossa paitsi, ollaan kolmesti jo maksettu myös se omavastuu silmätulehduksista kun on aina ollut myös jotain muuta kysyttävää ja kun Tapiolaan soitettiin et mikä tää homma on et ollaan jo kolmesti maksettu samasta ni ne vaan meinas et eläinlääkäri oli laittanut suuremman hoitokulun sille jollekkin muulle kuin silmätulehdukselle niin sitä ei sitten lasketa maksetuksi viellä kertaakaan.
Et niissäkin ois kiva olla joku lisä sääntö ettei tarvi tosiaan maksaa siitä silmästä sitten enää uudestaan.
Johanna Mattila

Viesti Kirjoittaja Johanna Mattila »

Tapiolassa meilläkin ja tyytyväisiä ollaan. Korvaukset tulee nopeasti ja vakuutusmaksuista saa bonusta. :wink:
Nina Valkonen

Viesti Kirjoittaja Nina Valkonen »

Ainakin IF-vakuutus korvasi katkenneen hampaan poiston nopeasti ja mukisematta. Omavastuu pieni ja taitaa olla ainoita vakuutusyhtiöitä jotka korvaa myös perinnöllisten sairauksien aiheuttamia ongelmia.
Sanna Varpula

Viesti Kirjoittaja Sanna Varpula »

Yhtiönä on Pohjantähti, tosin en tiiä kuinka kauan... :doh: tähän asti oon ollu tyytyväinen, mut 400€ tuntuu meiksin taloudessa aika paljon... :nirppis:
Suvi Virtala

Viesti Kirjoittaja Suvi Virtala »

Fenniassa on, sidottuna kotivakuutukseen. Toiminut moitteettomasti ja sain sekarotuisellekin ell.kuluvakuutuksen :)
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Meillä ollut fenniassa,tosin nyt kun on toinen koira tulossa ja vuosimaksu alkaa olla yli 300€,niin täytynee miettiä pidetäänkö vakuutusta.

Vai otetaanko vaan,koiran menettämisen varalle ja vastuu vahinko(vai toisinpäin)vakuutus.
wilhelmiina kallio

Viesti Kirjoittaja wilhelmiina kallio »

Meillä vakuutukset Tapiolassa (2 koiraa) ja Ifissä (1 koira). Ifiin olen ollut enemmän tyytyväinen, omavastuu on könttäsumma (tapiolassahan omavastuu + 25% kuluista...). Vakuutusmaksut suunnilleen samaa luokkaa. Tapiolassa kaksi nuorinta ihan vain käyttökoiravakuutuksen vuoksi.
raija tuomisto

Viesti Kirjoittaja raija tuomisto »

Ensimmäisen koiran vakuutus oli pohjolassa, sieltä maksettiin joskus koirani päälle ajaneen auton puskuri. Ei muita yhteydenottoja. Myöhemmin liitimme molemmat koirat kotivakuutuksen yhteyteen. Koirat tipahtivat vakuutuksen ulkopuolelle kun puoliso oli vaihtanut yhtiötämme ja koirat olivat liian vanhoja uudessa yhtiössä vakuutettavaksi.
Nykyinen on vakuutettu tapiolassa el.lääkäri vakuutuksella. Käyttökoiravakuutusta ei voitu ottaa koska emällä oli C-lonkat.
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Asiasta kolmanteen,tuntuu,että pohjola välillä syyllistyy kiskontaan..

Esim. aikoinaan n 4 v sitten meillä oli koiralle,kotieläin vakuutus(en varma virallista nimestä),no pohjola,ilmoitti,että vakutuus muuttuu mittaturva vakuutukseksi,ja hinta POMPSAHTI ylöspäin n 70%.

Eli n 400mk:sta n 700mk:hon.

Arvatkaa irtisanoinko vakuutuksen.
Timo Nikkinen

Viesti Kirjoittaja Timo Nikkinen »

Meillä on Ålands Ömsesidiga, heillä on ruotsalaisen Agrian vakuutukset.
Vastaa Viestiin