Läähätys, kuolaaminen yms.

Terveyteen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Anne Linjala

Läähätys, kuolaaminen yms.

Viesti Kirjoittaja Anne Linjala »

Tyhjennetty
Viimeksi muokannut Anne Linjala, 04 Heinä 2006 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Christine Strid

Viesti Kirjoittaja Christine Strid »

Ainakin tuon peräpääongelman kanssa menisin uudelleen eläinlääkärille, vaikka jollekin toiselle ja vaatisin kunnon tutkimusta.
Koira ainakin käyttäytyy kuin sillä olisi kipuja, jos kerran yrittää näykkästä koskettaessa.
Tämä ihan maallikon näkökulma. Minä ainakin tekisin jotain.
Veera Taimela

Viesti Kirjoittaja Veera Taimela »

Kysymystäsi lukiessa alkoi hymyilyttää kun muistin meidän pojan :lol:

Poika läähättää kunnon lenkin/leikin jälkeen viellä semmosen tunnin. Poika on aina ollut hirveä kuolamaakari, sitä ihmettelin itsekkin silloin aluksi kun en ole ennen tavannut sellaista sakemannilla
Ja aina kun rapsutan tai kosketan poikaa hännän yläpuolelle tai lonkkien kohdille poika yrittää näykkästä ei mitenkään tietty pahana oo mut yrittää näykkästä ja väistellä mut tulee silti aina uudestaan siihen käsien väliin rapsutettavaksi, samoin häntä siihen hän ei halua et kosketaan ollenkaan, lähtee heti pois.
Lonkat sillä oli A:t kun tässä kk sitten käytiin kuvaamassa, et ei ne ainakaan oo pielessä..eikä se lekuri myökään sanonut et niissä kuvissa olisi jotain muuta pielessä.
Ei mulle tullut edes mieleen et sillä vois olla jokin vialla, mut nyt kun sen otit puheeksi alko muakin vähän arveluttamaan et oiskohan sillä joku vialla kuitenkin.
Paitsi et tota kavelyä en ymmärtänyt et miten se kävelee??
Anne Linjala

Viesti Kirjoittaja Anne Linjala »

Tyhjennetty
Viimeksi muokannut Anne Linjala, 04 Heinä 2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heidi Similä

Viesti Kirjoittaja Heidi Similä »

Toi "kävely" viittais mun mielestä vähä anaalirauhasiin, ootko niitä tyhjentänyt tai lekuri?
Anne Linjala

Viesti Kirjoittaja Anne Linjala »

Tyhjennetty
Viimeksi muokannut Anne Linjala, 04 Heinä 2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Christine Strid

Viesti Kirjoittaja Christine Strid »

Teinpä eilen oikein ajatuksella "testin" ja silittelin, kupsuttelin ja painelin Iitua peräpäästä - hännän tyvestä ja ympäriltä - eikä se reagio siihen mitenkään muutoin kuin, että "ah, ihanaa, kun kupsuttelet sieltä, kun itse ei oikein sinne yllä". :D
Päivi Kumpula

Viesti Kirjoittaja Päivi Kumpula »

Mulla on ollut useampi koira, jotka eivat voi sietaa sita etta hantaa harjataan. On ollut sakemanneja ja kaukkareita. Jotkut koirat vaan eivat voi sietaa sita etta hantaan kosketaan, ei niilla mitaan vikaa valttamatta ole. Tykkaavat kylla jos rapsutetaan hannanjuuren paalta... Jos anaalirauhasissa on ongelmia, huomaat sen muullakin tavoin; vetaako persusta perassa, yrittaako jyrsia hannan alta jne... Jos huolettaa, vie elainlaakarille ja pyyda tutkimaan. Vuosien myota oppii lukemaan koiraansa (ainakin pitaisi oppia). :wink:
Anne Linjala

Viesti Kirjoittaja Anne Linjala »

Tyhjennetty
Viimeksi muokannut Anne Linjala, 04 Heinä 2006 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Satu Immonen

Viesti Kirjoittaja Satu Immonen »

Anaalirauhasten tulehdus aiheuttaa kuolaamista ja tuota peräpuolen hinkkausta mutta jos se on aina kuolannut, ei kyse voi olla siitäkään.
Vastaa Viestiin