Syömälakko

Terveyteen liittyvät aiheet
Arja tappola

megaesophagus

Viesti Kirjoittaja Arja tappola »

Kiitti vinkistä,kävin just apteekissa,mut ostin Nutrisalia,ei ollut geeliä.Nyt on mennyt tosi ok,se ei ole oksentanut aamun jälkeen,kuitenkin syönyt.Jotain sinne suolenmutkaan on jäänyt,koska se teki äsken ihan hyvänkokoiset kakit,tosin ketjuna,sieltä tuli joku narunpätkä tai heinä ulos.Mä olen nyt syöttänyt sitä turvotettu nappula kerrallaan jakurkottaen ylöspäin.Virtaa on taas..Kunpa tämä nyt onnistuis näin,mä syötän sille nappulan kerrallaan vaikka koko sen loppuiän jos se vaan selviää..
Mari Suomela

Viesti Kirjoittaja Mari Suomela »

Tsemppiä vaan täältäkin, kunpa kaikki muuttuis hyväksi!

Meillä pentu oksenteli alkuvuodesta kaiken. Ruuat ja vedet tuli ylös. Päivän tai pari sitä kattelin, kunnes vein lääkäriin. Röntgenissä ei näkyny mitään ihmeitä, nestettä pistivät ihon alle ja oksennuksenestolääkettä pistivät. Heti kun edes jotain pysyi hetken sisällä, löin matokuurit nenän alle, kun oli aika antaa muutenkin. Sitten pentu p-skoi pari päivää matoja, ja taas elämä hymyili.

Tämän tarinan opetus on se, ettei kaikki onneksi ole aina niin huonosti kuin vain voi olla. :tsemp:
Arja tappola

megaesphagus

Viesti Kirjoittaja Arja tappola »

Voi,kunpa kaikki olisikin noin,mutta meillä tilanne on niin paha että Rafu menee huomenna koirien taivaaseen.Kuvat olivat niin pahat,että ell sanoi suoraan,ettei vaihtoehtoja,koska penska ei pysty normaaliin elämään ja jatkuvia kipuja/tulehduksia.Hän soitti vielä tuossa illalla ja lohdutti silleen,että pojalle on näin parempi eikä kärsi..
Riikka Martikainen

Viesti Kirjoittaja Riikka Martikainen »

voi sentään, voimia sinne :heihei:
Vastaa Viestiin