megaesophagus

Terveyteen liittyvät aiheet
Arja tappola

megaesophagus

Viesti Kirjoittaja Arja tappola »

Tulimme juuri eläinlääkäristä ja varjoainekuvaus vahvisti pahimman.Rafu joudutaan lopettamaan.Soitin kasvattajalle ja hän oli samaa mieltä että kun pentu ei voi elää normaalia elämää..Viemme hänet viimeiselle matkalle huomenna.On todella raskas olo,miksi juuri Rafu,joka on unelmapentu..
Satu Immonen

Viesti Kirjoittaja Satu Immonen »

:( Voi itku, oliko tilanne niin toivoton??? Otan osaa suruusi.
Arja tappola

Viesti Kirjoittaja Arja tappola »

Tilanne oli todella paha,ruokatorvi oli koko mitaltaan laajentunut ja henkitorvi mutkalla..keuhkoissa näkyi nestettä.Onneksi meillä on vastuunsa tunteva kasvattaja,se ainakin että hän ymmärsi tilanteen ja oli samaa mieltä,että turha pentua on kiusata,kun tilanne on tuo.
Petra Strübing

Viesti Kirjoittaja Petra Strübing »

Olen pahoillani :tuki: .
Mira Tasanen

Viesti Kirjoittaja Mira Tasanen »

Olen hyvin pahoillani :cry:
Voimia teille!
eija oikarainen

voi harmi

Viesti Kirjoittaja eija oikarainen »

Voi harmi, Arja, olen myös pahoillani. Kirjoituksistasi olen saanut sen kuvan, että pentu on mieluinen. Harmi, ja suuri suru. voimia teille huomiseen ja eteenpäin.

Eija
Arja tappola

Megaesophagus

Viesti Kirjoittaja Arja tappola »

Kiitoksia osanotosta..Painottaisin sellaista asiaa,että kun teidän pentunne mahdollisesti oksentelee,seuratkaa tilannetta ja jos oksentelu on säännötöntä pulauttelua ettei selvästi pumppaavaa vaan sellaista kuin esim.lapsilla,röyhtäilyä,köhimistä ja pulputtavia ilmavaivoja,viekää ihmeessä kuvattavaksi.Tämä on ilmeisen harvinainen tila,mutta koira ei pysty elämään eikä elä sakemannin elämää ja lisäksi sillä on jatkuvia tulehduksia sekä keuhkoongelmia.Lääkkeetkään eivät meidän vauvaa enää auta tarpeeksi.. :cry: :cry: :cry:
Tuula Siimes

Viesti Kirjoittaja Tuula Siimes »

Olen pahoillani, voimia :hali:
Arja tappola

Megaesophagus

Viesti Kirjoittaja Arja tappola »

Kiitos,Tuula sullekin.Tiesin kai jollain tasolla miten tässä käy,mutta toivoin,että jotain voisi tehdä.Mutta Rafu ei kärsi enää huomenna ja se on tärkeintä..
Janina Vesala

Viesti Kirjoittaja Janina Vesala »

Minulta myös osanottoni! Sanoin kuvaamattoman kamalaa...Mutta rafu pääsee tuskistaan, eikä tarvitse enään kärsiä. Jaksamisia Arja!
:(
Jani Salminen

Viesti Kirjoittaja Jani Salminen »

Osanottoni myös. Tuo tunne on kamala... :(
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Voi kurjuus.

Lämmin osanotto ja kovasti voimia. :(
Laura tikkanen

Viesti Kirjoittaja Laura tikkanen »

Osanottoni :hali:
Nina Westerling

Viesti Kirjoittaja Nina Westerling »

Osaan ottoni :tuki:
Anne Kuntze

Viesti Kirjoittaja Anne Kuntze »

Otan osaa menetykseesi, voimia ja jaksamista,
-Anne-
Vastaa Viestiin