Viimeinen toivo!Kiropraktikko?

Terveyteen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Hietamäki Raija

Viimeinen toivo!Kiropraktikko?

Viesti Kirjoittaja Hietamäki Raija »

Olen menossa vanhan spu:n kanssa kiropraktikolle.Onko kukaan saanut apua selkäongelmiin,nimen omaan kiropraktikolta näin vanhalle 11.5v.koiralle?Tai nuoremmalle? Vai onko kaikki vain humpuukia ja rahan keruuta?Koirallani on lieviä halvausoireita,ja kipuja,mutta muuten on tosi terve.Kuvattu koko koira nuorempana,oli silloin terve koko luusto.Lääkitys ei kovin paljon auta(Rimadyl)enää.Onko huonoja kokemuksia kellään? :cry:
Seija Kulmala

Viesti Kirjoittaja Seija Kulmala »

En tiedä voiko täällä mainostaa, mutta poistettakoon viesti jos tämä sitä on. Vanha koirani sai apua osteopatiasta, Maare Kaiperla, otti vastaan tuolloin Espoon Symppiksessä sekä Päijät Hämeen Osteopatia Oy:ssä Lahdessa.

Tämä oli myös ainut hoitomuoto josta oli pidemmän päälle hyötyä. Koira ei kokenut hoitoa epämiellyttäväksi, koska se sai olla missä asennossa tahtoi, itse hoito on sellaista sormenpäillä nypyttämistä, aktivoidaan hermoratoja.

Eli olin todella tyytyväinen, samoin koira.
Tiina Sara

Viesti Kirjoittaja Tiina Sara »

Ehdottomasti samaa mieltä kuin Seija.
Kiropraktikosta korkeintaan lyhytaikaista hyötyä, saattaa olla tuon ikäiselle jopa vahinkoa, koska käsittely on melko mekaanista.

Suosittelen Maaren hoitoa. Olen itse käyttänyt koiriani hänellä jo 10 vuoden ajan. Myös vanhojen ja raihnaisten kohdalla on tullut todella hyviä hoitotuloksia. Elämän laatu ehtoopuolella on parantunut ihan huomattavasti. Parhaana esimerkkinä yksi koiristani, joka 9-vuotiaana oli jo selvästi vanha koira ja sitä vaivasi vanha polvivamma. Koira nuortui hoidoissa ihan silmissä ja eleli 13- vuotiaaksi iloisena mummelina.

Hoito on koiralle miellyttävää ja käsittely ei satu.
Koiraa hoidetaan kokonaisuutena, tuon ikäisellähän ei ole ainoastaan yhtä vaivaa vaan elämä on jo jättänyt jälkensä moneenkin kohtaan kroppaa.

Maarella on tällä hetkellä vastaanotto Espoossa Petlifessa (ent. Symppis).

terv. Tiina
Jarkko Enegren

Viesti Kirjoittaja Jarkko Enegren »

Moi!Haluaisin kysyä että oliko kyseisistä hoitomuodoista apua?Itselläni oli sama ongelma melkein viimeisen vuoden oman sakemanni-uroksen kanssa.Alkoi takapää halvaantua.Oli puoli viimeistä vuotta vuoristorataa takapään suhteen.Kiropraktikolla käytin ja oli hetkittäistä apua.Syötin myös rimadylia ja cartivetia.Poika pääsi 13vuoden ikään heinäkuussa ja sitten loppuivat keinot. :eitietoo:
Hietamäki Raija

Kiropraktiikka hoidosta

Viesti Kirjoittaja Hietamäki Raija »

Olen nyt käyttänyt 3 kertaa koirani hoidossa.Apu tuli jo ekalla kerralla,mutta se ei riittänyt.Nyt on kulunut yli kk viimeisestä kerrasta ja koira voi hyvin ikäänsä nähden.Eihän se takapää enää ihan vakaaksi tule,mutta tällä hetkellä ei ole ainakaan kipuja ja olenkin lopettanut lääkkeitten annon melkein kokonaan,vain 1rimadyl silloin kun minä?kuvittelen et on kipuja,koira kun oppinut vanhojen ukkojen tapoja...piipitystä enne ruokailua(et sais vähän aiemmin)piip! hae emäntä pallo!!! ym.ym..Kaikki me rappeudumme iän myötä.Ole onnellinen että sait pitää koirasi 13v.Sakemannin keski ikähän on vain 10v.Ihmisen iässähän koirasi oli jo 91 vuotias.Minulla on ollut monta koiraa ja vain yksi eli 13v,muut noin 12v.Tämä nykynen on ensimmäinen jolla vanhana tuli selkä ongelmia(suojelukoulutusko syy???)Toivon että tämä viimeinen???pääsisi 13v asti.Hyvää Joulua Kaikille Tutuille ja Tuntemattomille...Myös koirillenne! :lenkki:
Hietamäki Raija

kiroprak.

Viesti Kirjoittaja Hietamäki Raija »

Jarkko Enegren kirjoitti:Moi!Haluaisin kysyä että oliko kyseisistä hoitomuodoista apua?Itselläni oli sama ongelma melkein viimeisen vuoden oman sakemanni-uroksen kanssa.Alkoi takapää halvaantua.Oli puoli viimeistä vuotta vuoristorataa takapään suhteen.Kiropraktikolla käytin ja oli hetkittäistä apua.Syötin myös rimadylia ja cartivetia.Poika pääsi 13vuoden ikään heinäkuussa ja sitten loppuivat keinot. :eitietoo:


KIRJOITIN SINULLE VASTAUKSEN VAHINGOSSA VÄÄRÄLLE SIVULLE:::;ELI ITSELLENI:::HAE SE SIELTÄ ::TERV:RH
Vastaa Viestiin