Hei Haloo!!

Terveyteen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Hietamäki Raija

Hei Haloo!!

Viesti Kirjoittaja Hietamäki Raija »

Eikö todellakaan löydy ketään joka olisi käynyt kiropraktikolla?Minulla on aika varattuna jo,ja kys.praktikko sanoi että melkein kaikki hänen potilaansa on Sakemanneja!Ja niitä on paljon!Nyt alkoi pelottaa...pitäiskö peruuttaa?koira halvaantuu kohta jos ei mitään tehdä.Onko kellään numeroa sille osteopaatille?montako kertaa yleensä pitää käydä ja mitähän maksaa?KIIRE!
Tuula Siimes

Viesti Kirjoittaja Tuula Siimes »

Minä suosittelisin fysioterapiaa. Noin 40 egeä kerta ja on ystävällisempää kuin kiropraktiikka.

Joskus aikoinaan (vuonna-95) käytin yhtä 8 vuotiasta urosta kiropraktikolla kun sillä toinen puoli lievästi halvaantui. 2 kertaa käytiin.
Se sai kyllä avun, 2 seuraavaa vuotta käveli ihan ok, sitten iski syöpä tms. ja vei hautaan.

Taitavia ne on nuo kiropraktikotkin, itse kun olen kuitenkin nähnyt fysioterapeutin käsittelevän koiraa niin kallistun enemmän sen hoitomuodon puoleen.
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Tällänen numero löytyi googlettamalla Petlifeen. 09-8594302
raija tuomisto

Viesti Kirjoittaja raija tuomisto »

Me ollaan käyty kiropraktikolla kerran, samanlainen näkyvä hyöty oli kuin fysioterapiastakin. Kiropraktikko halusi nähdä selkäkuvat ennen hoitoja. Hoidoista on jo 5 vuotta, silloin oli osittaisia halvausoireita, nykyään ei enää mitään sellaista.
Tiina Sara

Viesti Kirjoittaja Tiina Sara »

Osteopaatti Maare Kaiperla
p. 0400-842 912
Varmimmin tavoittaa aamuisin/aamupäivisin
Vastaa Viestiin