Hoitaja

Terveyteen liittyvät aiheet
Irene Routio

hoitopaikka/hoitajaa tarvitaan Turussa?

Viesti Kirjoittaja Irene Routio »

Hei!

Olisin kiinnostunut hoitamaan välillä toistenkin koiria täällä Turussa. Ulkotarha on. Pitäisi tietty ensin katsoa, miten kemiat Zani 9v narttu ja 1,5 v Nikke-poika suhtautuvat. Matkustelu on vähentynyt, mutta kyllä nämäkin välillä hoitopaikkaa tarvitsevat. Niken kasvattaja asuu sen verran kaukana, että viikonlopuiksi koirat joutuvat sinänsä hyvään hoitolaan ikävystymään. Mutta laitos on aina laitos!

Irene, Zani, Nikke
Jaana Jalasaho

hoitopaikka..

Viesti Kirjoittaja Jaana Jalasaho »

Voisin ottaa yhden koiran silloin tällöin viikonloppuhoitoon, jos vaan käy leikatun 6v. narttuni kans. Ruokavaliojuttujen kanssa olen tottunut olemaan tarkkana - sitä ei tarvitse jännätä :)

Asun Hankasalmella ja käyn Jyväskylän seudulla työssä, joten olisi mahdollista tutustua myös Jkl -alueella hoitoa tarvitseviin.


jalasaho@cc.joensuu.fi / 0405469044
soile Nordberg

Viesti Kirjoittaja soile Nordberg »

Nelli Kiviluoma kirjoitti:Meilläkin vähän sama ongelma todennäköisesti edessä kunhan koiruus tulee meille. Missä päin pääkaupunkiseutua aloittaja asuu? mua kiinnostais tollanen vaihto juttu tosi paljon. tietäis ainakin sit et on "samanhenkisiä" ja luotettavia hoitajia :P
Heippa !
Mulla on nyt 4,5kk sakemanni narttupentu ja ajattelin kysyä sinulta Nelli,että olisiko teillä mahdollisuus nyt tässäkuussa ottaa pentua hoitoon vuorokaudeksi ?
Voit laittaa sähköpostia näkyy mun tiedoissa,kun yksityisviestit ei toimi tällä sivulla.Sähköpostissa sitten lisää :).
Vastavuoroisesti voin ottaa teidän pennun hoitoon jos joskus tarvitsette :P
Nelli Kiviluoma

Viesti Kirjoittaja Nelli Kiviluoma »

Soilelle lähetetty sähköpostia! Toivottavasti tulee perille saakka :)
Vastaa Viestiin