Koiran ni syö KAIKKEA..

Terveyteen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Noora Huttunen

Koiran ni syö KAIKKEA..

Viesti Kirjoittaja Noora Huttunen »

Minulla on n. 8 kk vanha saksanpaimenkoira. Se syö kaikenlaista mm. Sukkia, naruja, alushousuja,hanskoja.. ja kaikkea pientä mikä mahtuu kurkusta alas. Kerran ollaan oltu jo leikkauspöydällä, koska sukka oli tukkinut suoliston. Ollaan vaikka millä keinoilla saada sitä lopettamaan, mutta ei, ei lopeta.. :( Mitenköhän sen sais lopettamaan.. Aina pelottaa että millon taas lähetään leikkaukseen.. ja millon tulee se viimenen kerta.. Onko kellään muulla ollu tällästä ongelmaa?
Terhi Ojala

Viesti Kirjoittaja Terhi Ojala »

kuonokoppa kehiin kunnes apu löytyy! eiköhän asiaan kuitenkin jotain apua löydy :)
Noora Huttunen

Viesti Kirjoittaja Noora Huttunen »

Niin pitäs kait laittaa.. :) Pitää nyt kokeilla laittaa tapaskoa.. jos se ois tarpeeks tulinen maku.. ku ollaan kokeiltu vaan etikkaa.. ja se ei auttanu.. :(
Jonna Putkonen

Viesti Kirjoittaja Jonna Putkonen »

Tarkoitatko, että koira syö kaikkea, kun olet poissa kotoa?! Jos asia on näin, häkki olisi varmasti hyvä vaihtoehto. Itse olen miettinyt samaa, saa koira purkaa energiansa työpäiväni jälkeen vain minuun eikä päivän aikana mm. seiniin, lattialistoihin, ovenkarmeihin jne.. Aivan sama kuinka paljon sallittua tekemistä jätän sille päiväksi ja miten paljon aamulla ja edellisenä iltana lenkitän, leikitän, koulutan ym. niin joskus siltikin sattuu ja tapahtuu niitä epätoivottuja asioita, kun en itse ole kotona.
maiju savolainen

Viesti Kirjoittaja maiju savolainen »

Kaiken mahdollisen syöminen voi viitata vakavaan suolistohäiriöön, kipuun mahassa. Koira yrittää "helpottaa" oloaan, vaikka vaikutus on tietysti päinvastainen.

Koira kannattaisi tutkituttaa osaavalla lääkärillä.
Jonna Putkonen

Viesti Kirjoittaja Jonna Putkonen »

Mielestäni voi hyvinkin olla vain tekemisen keksimistä tuo kaiken syöminen, mutta en tietenkään väitä etteikö kyseessä voisi olla myös terveydelliset seikat.
Vastaa Viestiin