rakenteesta silmämääräisesti?

Terveyteen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Irene Routio

rakenteesta silmämääräisesti?

Viesti Kirjoittaja Irene Routio »

Heippa!

Osaisko joku kommentoida, pystyykö silmämääräisesti aikuisesta koirasta arvioimaan rakenteen ja liikkumisen perusteella luuston ym ongelmia? Eli jos koiran taspaino on hieman hutera ja jalan nosto uroksella vaatii tasapinon korjaamista ym pientä kömpelyyttä, onko välttämättä syytä huoleen? Kyynärnivelet ja lonkat OK. Mitä lisätietoa selän ym kuvauksesta?
Irene Routio

pahoittelut ja hauskaa kesää!

Viesti Kirjoittaja Irene Routio »

:oops: Pahoittelen, mäs sanoi, että olen varmaan ilmaissut asian niin epäselvästi, ettei kukaan ymmärrä, mitä olen kysynyt. :roll: Kadun syvästi. :pyörtyy: :pyörtyy: Mielestäni kirjallisten kykyjeni kritiikki oli niin loukkaavaa, että jos joku vielä haastaa riitaa rakkaan aviopuolisoni kanssa, ryömin yhdessä koirien kanssa sängyn alle, enkä näe/kuule mitään.

Hauskaa juhannusta kaikenkarvaiselle väelle, me lähretään nyt etsimään hikisiä sukkia maastosta! :lenkki:

I, Zani, Nikke
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Kuka on "mäs"? :D

Enkä miä tajunnu muutenkaan mitään. :harhar:
Päivi Ollikka

Viesti Kirjoittaja Päivi Ollikka »

Näkee...ja paljon näkeekin.

Itse mielestäni näen paljonkin liikkumisesta.
Varmaankin vuodet hevosammatissa teki minusta aivan neuroottisen kyttääjän.
Pia Yli-Kivistö

Viesti Kirjoittaja Pia Yli-Kivistö »

Näkee ja todella paljon näkeekin....
10 vuotta rekikoirien kanssa on tehnyt minusta inhottavan tarkkanäkösen :D
Seija Savas

Viesti Kirjoittaja Seija Savas »

Aloittaja on kai ollut näyttelyssä. Tunnen syvää myötätuntoa. heh. been there, done that.
Irene Routio

Viesti Kirjoittaja Irene Routio »

OK. Kiitos kommenteista kirj. virh. med. delande ja silleen. Matti. tiätty = miäs. n. 20 v sit
jo vFksu rotikkaimmeine
Kupitta puistos) selitti tämä ilmiö hämäläisele ja ny mä se ymmärrä- naios yli lääniteerajojes yli n 20 v sitte ja lisäänty jopaos ja koiran hankkios) , mut Kemijärve kaut Turku by bisnes city Lahti ja sillee... "hei mä oo ahvena".... ) = kyll ne sakemanni-ihmiset on fiksui & suurrealistisii ). No kaikki naiset ymmärs täst, jotta läänin rajoist ja roduist huolimatta sakemanni, jollon täysjärkiine naisimmeene koiranveronmaksajana kirjattuna, on vallan lyämätön yhdistelmä. JUSSIA & JAANAA!!!!
Hyviä vointeja KORKKAUKSIA LASKEMATTA!
Ja eiku jäljelle!

Eli saksanpaimenkoiran elämänkumpannikseen valitseneet ihmiset on jotenkin niinku ainutlaatuisen uniikkeja ja niillä on odotettavissa aivan erityisen mielenkiintoine ELÄMÄ, kaikesta huolimatta! siis ne ELÄÄ!

Siis jäsenmaksut maksettu, nauttikaa koirista ja sillee! Tarkoitus kannustaa positiivisuuteen erityisesti saksanpk omistavien naisimmeisten keskuudessa! Kyllä oli mukava koirapäivä tänäänkin ja eilen jopa 2 koirasta oli iloa lukuisalle joukolle muita ihmisiä! JAKSAMISTA!!! Kauan sitten luin jonkun muslimin kommentin - se oin paratiisinsa ansainnut, joka saa muut nauramaan!

Kiitos Zanille ja Nikelle tästäkin päivästä!
Anu Kuusenoksa

Viesti Kirjoittaja Anu Kuusenoksa »

Juhannusta rinnassa?
Vastaa Viestiin