"Johtaja vai alamainen?"

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
Heidi Karjalainen

"Johtaja vai alamainen?"

Viesti Kirjoittaja Heidi Karjalainen »

En tiedä tuliko nyt oikeaan paikkaan, mutta minua on monesti mietityttänyt, että mistä sitten tietää, kumpi on laumassa johtaja? Sinä vai koira?

Onko olemassa jotain sellaista, mistä asian voisi päätellä tai jotain? Kun tiedetysti saatat itse olla asiasta ihan erimieltä kuin koira. Ja kun niin usein koulutus vinkeistä, yms. saa lukea/kuulla, että johtajuus asioiden tulee olla kunnossa, ennenkuin kyseistä asiaa kannattaa opettaa tai kokeilla, niin mistä sitä sitten tietää onko ne?

Olen itse vielä ihan aloittelija tässä koira touhussa, joten en tiedä osaanko tulkita koiraani läheskään oikein tai edes oikeaan suuntaan, joten olisi kiva kuulla kokeneempien mielipiteitä..
Mari Suomela

Viesti Kirjoittaja Mari Suomela »

Muoks: vanhentunut linkki veks
Viimeksi muokannut Mari Suomela, 09 Marras 2005 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuula Siimes

Viesti Kirjoittaja Tuula Siimes »

http://www.canismythos.fi/koiraolohuoneessasi.htm
Erittäin asiallinen artikkeli joka kumoaa kaiken maailman "kukameneeovesta-ensin" temppujen opettelun tärkeyden.
Lea Ojala

Viesti Kirjoittaja Lea Ojala »

Hyvä Tuula! :matsi: Minä jo pelästyin, että meillä alkaa painiottelu :matsi:
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Olen pitänyt itseäni pomona,vaikka kaikki koirani ovat menneet,(yleensä) ensimäisenä ovesta. :o
kirsi piirainen

Viesti Kirjoittaja kirsi piirainen »

toisilla ne konstit toimii toisilla ei.jokainen koira erilainen ja omistajat kokeilkoot niitä "konsteja" jotka hyvältä tuntuu...ei ole yhtä ja AINOAA KONSTIA.....luulisin....
Anja Lehikoinen

Viesti Kirjoittaja Anja Lehikoinen »