muita kanavia keskustelulle

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
eija oikarainen

muita kanavia keskustelulle

Viesti Kirjoittaja eija oikarainen »

Kysäisenpä täällä, onko ja mitä muita alueita, joissa olisi koirien maailmaan liittyvää keskustelua. Siis muita foorumeita. Entä onko tämä spl:n keskustelupalsta ainoa, jossa on saksanpaimenkoira-aiheita.

Asiasta kiinnostuneena

Eija, jolla ei ole nyt muuta kuin aikaa....
Pekka Heikkilä

Viesti Kirjoittaja Pekka Heikkilä »

http://www.lemmikkipalstat.net
-keskustelu
-sakemannipalsta
Mari Sarlin

Viesti Kirjoittaja Mari Sarlin »

tässäpäs olisi yksi..
http://keskustelu-2006-2.koirat.com/index.php


kaikkea koiriin liittyvää laidasta laitaan! :)
Kirsi Aalto

Viesti Kirjoittaja Kirsi Aalto »

Heli Kankainen

Viesti Kirjoittaja Heli Kankainen »

Toi spk foorumi olikin uusi juttu ja sikäli mielenkiintonen, että mulla ei ole sellasta sähköpostiosotetta mikä heille kelpais et vois rekisteröityä :o
Auli Impola

Viesti Kirjoittaja Auli Impola »

Tuota... kävin kitiskan sivuilla lukemassa heidän metodeistaan... Olen sanaton.. :oops: Tuli ihan mieleen lukemani jutut Steiner -koulusta ja sen opeista. Toivottavasti en loukannut kenenkään tunteita, ei ole tarkoitus, mutta ...
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Multaki tippu alaleuka pöydälle,kun noita Aulin mainitsemia sivuja luin. :D
Niin mennään meillä eri tahtiin.
Kirsi Aalto

Viesti Kirjoittaja Kirsi Aalto »

Hm..mun oma poika on steiner koulussa,,,niin ei se ihan sen oppien mukaan mene:)Vilanderin koulutusmuoto on kaukana steinerkoulusta.. :) mutta tosiaan jokainen kouluttaapi omat koirulit parhaansa mukaan:)Pääasia että niiden kanssa pärjää niin kotona kuin sen ulkopuolella :P
Janet Tervashonka

Viesti Kirjoittaja Janet Tervashonka »

Mä luulen, että vien Voon kukkaterapiaan.
Hanna Rikkonen

Viesti Kirjoittaja Hanna Rikkonen »

Heli > Moni tuttava puhunut samasta asiasta :cry:
Aino Hirvonen

Viesti Kirjoittaja Aino Hirvonen »

Hmm, kyllä minulla on Spk-foorumissa ihan gmail-osoite, tosin etunimi.sukunimi-muotoisena. En todellakaan tiedä, mutta luulisi että tuo mailiosoiteasia on neuvottelukysymys, kaikilla kun ei "virallista" mailiosoitetta varmasti ole, mutta ovat kenties jotenkin muuten tunnistettavissa.

Yleiseen, harrastuspainotteiseen koirakeskusteluun ja koulutusasioihin keskittyy myös http://www.s8.createphpbb.com/rixala/in ... rum=rixala , eli "Rixala"-foorumi, joka itsessään on hiljattain avattu palsta, mutta vanhan palstan perustuksille rakennettu. Tännekin ylläpidolle tulee antaa kunnolliset tunnistetiedot, mutta sähköpostiosoitteeksi kelpaa ilmaissähköposti.
Tea Tuomikoski

Viesti Kirjoittaja Tea Tuomikoski »

Ja lisätään nyt vielä sen verta, ennen ku tänne ilmottautuu jono ihmisiä, jotka kertoo päässeensä ilmaisosoitteella, että JOSKUS se on ollut mahdollista, mutta ei nyt enää ihan hetkeen. Ja käytäntöä ei olla muuttamassa vanhaan takaisin.
Pauliina Kotilainen

Viesti Kirjoittaja Pauliina Kotilainen »

Siis puhutteko te nyt tästä saksanpaimenkoiraliiton foorumista mis nyt ollaan..? Ja tarkoitetaanhan ilmaissähköpostilla tyyliin luukkua ja hotmailia?
raija tuomisto

Viesti Kirjoittaja raija tuomisto »

Eiku ne puhuu spk/foorumista. Minä pääsin sille jippiillä aikoinaan.
Vastaa Viestiin