Treeniliiveistä?

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
johanna valjakka

Treeniliiveistä?

Viesti Kirjoittaja johanna valjakka »

Kertokaahan kokemuksia kenen valmistajan / myyjän treeniliivit on hyviä:
kestäviä, käytännöllisiä jne... :shock:
Etsin nyt sellasta treeniliiviä joka kestää kulutusta (koiran hyppimiset ja lievät hampaan tavoittelut), jossa on riittävästi taskuja / tarroja tms. (patukalle, pallolle, nameille) ja taskut on ommeltu / vahvistettu niin ettei ne repeä heti koiran tassuihin...
Laitelkaa vinkkejä mistä voi ostaa ja hintoja...
Googletin kyllä ja löytyi paljon vaihtoehtoja, mutta kun ei voi tietää pelkän hinnan perusteella, onko liivi hyvä vai ei! :?
Tero Piiroinen

Viesti Kirjoittaja Tero Piiroinen »

Gappay on ihan jees. Kestänyt mukavasti ja taskutkin on oikeilla paikoillaan.
Jonna Putkonen

liiviasiaa

Viesti Kirjoittaja Jonna Putkonen »

Itse juuri tilasin berrasta (ew-sport, http://www.berra.fi) treeniliivin tokoon. Ensin tuli liian suuri koko joten laitoin sen takaisin ja tilasin pienemmän. Sitä en ole vielä saanut mutta kyllä näytti ihan kestävältä materiaalilta vaikkei kovin paksu ollutkaan. Siellä allahan kuitenkin talvella pidetään toppatakkia joten ei sen turkki tarvitsekaan olla :) hinta vaan oli aika mojova, viitisenkymppiä :cry: toivottavasti on sen arvoinen!!
Suvi Alanko

Viesti Kirjoittaja Suvi Alanko »

Tilasimme ao:n kanssa juuri Berran liivit,ne tykymmät versiot ja täytyy sanoa että hyvin ovat kestäneet ainakin mulla,kun koirakin aika usein parkkeeraa sinne taskuun pomppiessaan innosta.Paksuhan toi liivi on,että hiki tulee treenatessa vaikka vain lyhythihainen on alla.Ajattelin juuri että tilaisin sen vuorettoman liivin varaliiviksi.Nythän niihin Berran liiveihin oli lisätty kiinnityslenkit ja patukkatasku eteen sekä olkapäälle tarranauha jossa voi myös pitää patukkaa.Ite oon ainaski tyytyväinen liiviini.
Sanna Varpula

Viesti Kirjoittaja Sanna Varpula »

Meiksi liputtaa Klinin vaffemman treeniliivin puolesta :tsemp:
Tosi tukevaa kangasta, irrotettava tasku, missä voi pitää herkut jäljelle eikä tarvii pestä koko liiviä. Eikä hintakaan oo ihan niin kova kuin Gappayssa. :wink:
Vastaa Viestiin