Koiran kanssa julkisiin paikkoihin

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Heini Korhonen

Koiran kanssa julkisiin paikkoihin

Viesti Kirjoittaja Heini Korhonen »

Löytyisikö joltain vinkkiä mistä saisin mustaa valkoisella lakipykälin tästä asiasta. Eli vaikka netti osoite tms. missä kävisi ilmi että koiran kanssa saa mennä esim, pankkiin, tavarataloon tms.
Koiran koulutus alkaa olla vaikeaa kun kanssa ihmiset ovat niin epäileväisiä.
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

No sellaisiin paikkoihin joissa on elintarvikkeita ei saa mennä(ruokakaupat,kioskit,ravintolat yms),samoin sairaalat jne.

Lopuissa paikoissa lienee kiinni omistajasta.
Heini Korhonen

Viesti Kirjoittaja Heini Korhonen »

Kiitos Milko! Tämä olikin minulle jo selvää ja tätä ohjastusta noudattaen ollaankin liikuttu kaupungilla. Mutta ei sattuisi löytymään osoitetta mistä tämän saisi esittää paperimuotoisena epäileville ihmisille. Sitä tarvittaisiin kipeästi!
Kaisu Kainulainen

Viesti Kirjoittaja Kaisu Kainulainen »

Finlexistä löytyy Järjestyslaki 27.6.2003/612, pykälä 14 koskee koirakuria

Suora linkki
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2 ... jestyslaki
Heini Korhonen

Viesti Kirjoittaja Heini Korhonen »

Kiitos, tuosta on jo suuri apu:) Eiköhän tuolla jo pärjää jonkin matkaa.
sanna auvinen

Viesti Kirjoittaja sanna auvinen »

reippaasti vaan koiran kans "joka paikkaan" niin minäkin teen sakun ja nöffini kanssa.itse olen kaupassa töissä ja ihmiset tuovat aivan kamalia lapsia sinne,joten olen ajatellut että voin aivan huoletta liikkua ihanien ja hyvin käyttäytyvien koirieni kanssa kaupoissa ja kaupungilla.tietysti kysyn aina myyjältä et saadaanko tulla :D ja hyvin on mennyt
sanna auvinen

Viesti Kirjoittaja sanna auvinen »

isäni asuu vanhainkodissa ja siellä kovasti tykkäävät kun mulla aina joku koiruus mukana ja koirat tykkää ku 20 mummoa rapsuttaa vuorotellen ja hoitajat lisäksi.
Vastaa Viestiin