"yleinen palsta puuttuu, sussu vie kuin tappajahai"

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Eija Latva-Rasku

"yleinen palsta puuttuu, sussu vie kuin tappajahai"

Viesti Kirjoittaja Eija Latva-Rasku »

Siis mielestäni täältä puuttuu sitä ja tätä palsta, sillä paljon on muutakin asiaa kuin nykyiset. Asiani on kuitenkin se että onko muillakin näitä "tappajahaita": lampsitaan takaapäin yllättäen ja kun päästään jalkojenväliin nostetaan kuono pystyyn ja viedään mammaa tai pappaa saat jotakuta muuta kuin tappajahai leffassa uhriaan :) :) Siinä sitten "juostaan" koiruuden vaudilla eteenpäin, kävi nolo tilanne tuossa muutama kuukausi sitten kun neiti kekkasi tehdä saman kultsun omistajalle, siinähän mies ei muuta voinut tehdä kuin kirkaista ääneen, kyllä nolotti vaikka mies ei siitä sitten pahakseen pannutkaan, nauroi onneksi äänekkäästi, :D :D
Terhi Ojala

Viesti Kirjoittaja Terhi Ojala »

Yleinen keskustelu poistettiin täältä aikoja sitten. On siis joskus ollut täällä.
Jonna Hypen

Viesti Kirjoittaja Jonna Hypen »

EI OO TOTTA :D Mä oon luullu että meillä on ainoa mun tuntema "tappajahai" :P mie oon vielä niin saamarin lyhyt ( 160cm)ja koira niin saamarin iso(72cm) että todellakin kun saa päähänsä pujahtaa jalkojen väliin niin siinä sitä mammaa viedään :lol: on muutenkin tullut semmoinen tapa Jankkolaiselle että pitää nuohota päätä jalkoihin.

Mä kanssa kaipailisin jotain "yleistä"palstaa tänne...on jotenkin niin "virallista"tämä keskustelu,en tiedä onko tarkoituskin mutta olis ihan mukava kun vois jotain kevyempiäkin aiheita olla!!
Vastaa Viestiin