PIKA-APUA!!! Kuonopanta vai vedonestovaljaat??

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
Taija Tikkanen

Viesti Kirjoittaja Taija Tikkanen »

Hei Christine!
Kuulut kennelliittoon jonka kautta sinun pitäisi päästä kennelpiirin koulutuksiin sekä kuulut HPH:hon. Oletko puhunut niille kouluttajille ongelmastasi. Uskon että he pystyvät auttamaan, ongelma on kuitenkin aika yleinen.
SPL-Helsinki ry:n koulutuksiin saa tutustua kuukauden ajan ennenkuin päättää liitymisestä. Tervetuloa vaan tottis sekä tapakasvatuskoulutuksiin tutustumaan. Ja ikä ei ole mikään selitys siihen ettei koiran tarvitsisi totella. Ongelma ei poistu iän myötä jos koiralle ei kerrota mitä siltä odotetaan. Koulutukset ovat juuri paikkoja mistä saa apua ongelmatilanteissa. Koulutusten tarkoitus ei ole esitellä siellä kaiken osaavaa koiraa muille ryhmäläisille vaan nimenomaan harjoitella erilaisia asioita.
Viimeksi muokannut Taija Tikkanen, 25 Marras 2003 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
minna.moisio

Viesti Kirjoittaja minna.moisio »

Nämä jäsenmaksut ovat mielestäni pieni hinta siitä että saa asiantuntija-apua ja hyviä neuvoja.Vaikka olen itse tokokouluttaja mun täyty mennä sakemannien koulutukseen kuulemaan miten saan koirani seuraamaan.Suosittelen että harkitset Saksanpaimenkoiraliiton jäsenyyttä.
Vastaa Viestiin