Merilevästä

Ruokintaan ja ravintoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Marika Punola

Merilevästä

Viesti Kirjoittaja Marika Punola »

Oletteko löytäneet "ihmiskaupoista" jotain, millä korvata Kennelrehun merilevä? Löytyykö esimerkiksi luontaistuotekaupoista jotain vastaavaa? Minä puupää :oops: unohdin käydä autolla, kun se oli täällä ja nyt tarvis saada jotain vastaavaa tuotetta tilalle.
eija.simola

Viesti Kirjoittaja eija.simola »

uskoisin että merilevätuotteita on myynnissä luontaistuotekaupoissakin, mutta oletko kysäissyt eläinkaupasta? eikö heilläkin mahda olla merilevää myynnissä, ainakin jossain muodossa. Hinnasta en tiedä mitään.
Marika Punola

Viesti Kirjoittaja Marika Punola »

:toktok: Ai taivas, mikä tomppeli! Niin tietysti! Nimimerkillä "kesälomaa odotellessa"
Anu Manninen

Viesti Kirjoittaja Anu Manninen »

Minä kävin ostamamassa hevosille tarkoitettua merilevää heppaliikkeestä eli Marika huomenna vermoon ostoksille :wink:
Marika Punola

Viesti Kirjoittaja Marika Punola »

No sinähän sen sanoit! Miten mä AINA unohdan ton Vermon :doh: ...Eihän se ollut kun vuosikausia toinen kotini. No sinne sitten. Et sattuis Anu muistamaan, minkä kokoisessa astiassa ja mikä hinta?
Anu Manninen

Viesti Kirjoittaja Anu Manninen »

Mulla on black horsen 1 kilon purkki ja oisko maksanut vähän alle 7 euroa
Marika Punola

Viesti Kirjoittaja Marika Punola »

Elikkäs siis puol ilmanen. Jep, meitsi painaa huomenna Vermoon. Saan samalla moikattua tututkin. Kiitos sulle Anu, suhun voi aina luottaa! :D
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Agrimarketista 5 kg n parikymppiä.
Anu Manninen

Viesti Kirjoittaja Anu Manninen »

ei minuun VOI aina luottaa....olenhan kiero savolainen :wink:
Marika Punola

Viesti Kirjoittaja Marika Punola »

Höpö, höpö Anu. Kyllä voi. Wahlstenin hinnastoa kävin kurkkaamassa ja 4,5kg merilevää maksaa vaan 13,50.
johanna valjakka

Viesti Kirjoittaja johanna valjakka »

niin oletteko siis saaneet selviä tuloksia merilevästä? Lähinnä kiinnostaa vaikutus niveliin ja ihoon / turkkiin...Miten nopeasti tulokset näkyvät ja mikä on annostus?
Christine Strid

Viesti Kirjoittaja Christine Strid »

johanna valjakka kirjoitti:niin oletteko siis saaneet selviä tuloksia merilevästä? Lähinnä kiinnostaa vaikutus niveliin ja ihoon / turkkiin...Miten nopeasti tulokset näkyvät ja mikä on annostus?
Minäkin olisin kiinnostunut noista kysymyksistä? Voisitteko ystävällisesti kertoa kokemuksistanne.

Nimenomaan tuo vaikutus ihoon kiinnostaa, koska talvi taas tulossa ja "pelottaa" ajatus, että taas nuollaan tassuja huonoon kuntoon vai pitääkö tässä "lenkkarit" hankkia, jotta selvitään vähemmällä.
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

No meillä on turkki hyvässä kunnossa muutenkin,johtuuko siitä että emme syötä nappuloita vaan neu:ta ja ja loppuosa barf:fataan.

Mutta annan merilevää kuuriluonteisesti n ruokalusikallisen päivässä n kahden viikon ajan ja sitten taas taukoa.
Christine Strid

Viesti Kirjoittaja Christine Strid »

Turkin suhteen ei meilläkään ole ongelmia, meillä pääasiassa barfataan.

Kaivataan edelleen "näkyviä" tuloksia merilevän käytöstä. :D
Vastaa Viestiin