Kotiruoka

Ruokintaan ja ravintoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Saija Hietakangas

Kotiruoka

Viesti Kirjoittaja Saija Hietakangas »

Kannattaako koiralle tehdä ruoka kotona mielummin kuin ostaa?
Onko hyviä ohjeita? Kumpi halvempaa, siis jos kaupan ruoka laadukasta?
Kauanko vie aikaa valmistus? Miten säilyttää?
Ongelma säilömisessä on uuden asuntomme pieni pakastelokero :( Ihmehomma kun jääkaappi kaksiosainen ja pakastin niin pieni että hyvä kun omat eväät mahtuu!
Mites Neu, minkä hintaista/mistä saa tilata? Olisi varmaan löytynyt vanhoista keskusteluista mut en jaksanut etsiä..
Hilkka Takala

Viesti Kirjoittaja Hilkka Takala »

Moi

Eli neuta saa tilata reikon kennelistä porista (olikohan reikon.net mistä löytää yhteystiedot) , yks laatikko 25 kg maksaa 40 euroa + rahti, mikä oli viidestä laatikosta minkä viimeks tilasin niin tänne meillepäin yht 24 euroa, jos tilaa vain yhden laatikon rahti tais olla jotain 9 euroa.

Ainoa ongelma sulla taitaa olla toi pieni pakastin, ellet saa sitten loppuja neuta tosta 25 kg laatikosta, vaikka porukoilles evakkoon. :) tai sit tietty jonkun tutun kans vaik puoliks.
Saija Hietakangas

Viesti Kirjoittaja Saija Hietakangas »

Kiitti Hillkka! Juu mä mietin kanssa tuota jos porukat huolis sapuskat säilöön, ja sitten viikon annokset vaan mukaan..
Eroaakos se Neu nyt sitten jotenkin siitä jos itse valmistaa?
Hilkka Takala

Viesti Kirjoittaja Hilkka Takala »

No itte oon vähän laiska kokki, niin kätevänpäähän se on tilata valmista sieltä ja kun se kerta täysravinto on niin ei tartte miettiä onko siinä kaikki tarvittava, toisin ku jos itte tekee kaiken ni joutuu miettiin et saako koira nyt kaiken tarpeellisen. Mä en pelkästään syötä neuta vaan napuja ja neuta sit kyytipoijaks.
Saija Hietakangas

Viesti Kirjoittaja Saija Hietakangas »

Kauanko sulla kestää yksi laatikko?
Hilkka Takala

Viesti Kirjoittaja Hilkka Takala »

No jos sillä on ruokaa valmiina, neuta taitaa yleensä olla niin sen voi saada parin päivän sisällä.
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Yksi laatikko=25kg kestää meillä n kuukauden,hiukan yli(narttu n 30kg).

Eikun pakastimen ostoon.
Hilkka Takala

Viesti Kirjoittaja Hilkka Takala »

Siis mitenhän mä oon oikein tekstis lukenu, aattelin et kysyit et kauan kestää laatikon tulo :roll: , joo mulla kestää yks laatikko useamman kuukauden ku syötän niit napuja ja sit ku tuo ukko on atrialla töissä niin se tuo sieltä aina kaikkea lihaa mitä sit laitan sille kans. Et ihan riippuu siitä mitä muuta sille syöttää
Vastaa Viestiin