royal canin saku junnu ruuasta...

Ruokintaan ja ravintoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Tanja Suutari

royal canin saku junnu ruuasta...

Viesti Kirjoittaja Tanja Suutari »

moi! Mulla on kohta 6kk narttu sakemanni säkä n.56cm paino 26kg. Mitä mieltä onko liian iso? Olen ennen syöttänyt frank'sin ison koiran penturuokaa mutta ostin nyt kokeeksi royal caninia säkin. Säkissä lukee että tarjoillaan kuivana? Mitä mieltä olette ja miten itse toimitte ketä ko. ruokaa syöttää? Ja sitten annostuksesta. Se pitäis antaa aikuispainon mukaan eikä mulla ole hajuakaan mitä koira painaa aikuisena! Olen antanut 3 kertaa päivässä mutta aamuruoka kelpaa huonosti joten olisko syytä siirtyä kahteen kertaan päivässä?
Mira Pelli

Viesti Kirjoittaja Mira Pelli »

meillä on syöty tuota jostain 5kk alkaen. ihan hyvin meillä toiminut. nyt saa 2xpvssä, reilu mitallinen kerralla. vissiin liian vähän jos niitä mittoja katsoo siinä säkissä..
korkeutta 64cm, painoa ainakin 35kg ja ikää 10kk. hyvin on kasvanut, eikä tippaakaan lihava! eli iso mies tulossa.. ite katselin siitä 40kg kohdalta suurin piirtein mutta parhaiten selviää kun kokeilee mikä määrä on sopiva..
meillä syöty n5kk iästä asti 2 annoksella.
koirakohtasta sanon minä noista määristä ja kerroista... :wink:

mira
Tanja Suutari

Viesti Kirjoittaja Tanja Suutari »

Kiitos Mira vastauksestasi! Iso on sinunkin koirasi... Ei meidänkään lihava ole mutta tosi rintava! Vielä haluaisin tietää, että oletko antanut ruuan kuivana vai liotatko veteen? Meidän kelpaisi hyvin kuivana mutta kostutettuna huonosti.
Mira Pelli

Viesti Kirjoittaja Mira Pelli »

ihan kuivana mennään. tosin nyt olen sekaan laittanut noita öljyjä, mutta turvottanut en ole sitten pentuaikojen! :D

anna mun mielestä sille siten miten kelpaa.. jos se on 2x pvssä ja kuivana, niin anna mennä vaan.:wink:

mira
Vastaa Viestiin