Haluasin kysellä meilipiteitänne seuraavanlaisesta raakaruokinta ohjeista joihin törmäsin Leerburg sivuilla.
Itse olen aina pitänyt tätä ruokintaa vähän ns. salatieteenä jota tuskin ikänä tulen ymmärtämään

http://www.leerburg.com/diet2.htm
Meillä aloitettiin yrjölän puuroa keitellä kun papanat ei maistunut, mutta sillä koira laihtuu silmissä. Huolestuneena koiran laihuudesta olen ruvennut syöttämään puuroa ja papanoita sekä kanannahkaan.
Meidän sakemanni taitaa olla ainut tietämäni, jolla ei ole minkäänlaista ruoka drivia. Luutkin jättää välillä syömättä puoliksi ja koulutuksessakin nakki antaa vauhtia vaan muutaman kerran.
Olen koittanut kaikenlaisia konsteja. Antaa koiralle ruoan ja sitten 20 min päästä ottaa sen pois ja antaa seuraavalla kerralla. Ei ole ruokahalua kohottanut. Sitten sain ohjeeksi pitää paastopäivän että koiralla oikein kova nälkä. Ei toiminu tämäkään. Haisteli ja söi vähän ja se siitä. Nyt meillä on siis koko ajan ruoka esillä niin saan sen syömään edes kohtuullisia annoksia päivässä. Ruoka ei ole meidän herran sydäntä lähellä.
Koira on kasvanut ihan kivasti ja on terve ja hyvä mahanen.
Toivottavasti taas te viisaammat annatte minulle paljon palautetta.