Uusittu pentulista

Saksanpaimenkoiraliiton yleiset tiedotteet
Vastaa Viestiin
Marko Kurkinen
Viestit: 948
Liittynyt: 20 Huhti 1996 14:33
Paikkakunta: Oulunsalo

Uusittu pentulista

Viesti Kirjoittaja Marko Kurkinen »

Hallitus päätti kokouksessaan 5/2011 ottaa käyttöön uuden pentu(astutus)listan.

Uusittu pentulista on avattu http://www.spl.fi/jalostus/pentulista/

Pentulista on jaettu kolmeen eri alalistaan:
Lista 1:
- SPL-kasvattaja, lista maksuton
- molemmilla vanhemmilla koetulos
Lista 2:
- SPL-kasvattaja, lista maksuton
- vanhemmilla ei koetulosta, mutta ominaisuusarviointitulokset
Lista 3:
- Muut saksanpaimenkoirapentueet.
- Maksullinen 20€/kk
- Kasvattajan tulee olla SPL ry:n jäsen.

Kaikille listoille vaatimuksena on että pentue täyttää PEVISA-ehdon.

Kuinka ilmoitan koiran pentulistalle?
- SPL:n jäsenet voivat syöttää pentueet listalle itse netin kautta. Edellytyksenä on vain että käyttäjä on kirjautunut keskustelupalstalle, jolloin ilmoittajan henkilöllisyys ja samalla SPL-jäsenyys voidaan tarkistaa.
- Kasvattajat voivat päivittää itse pentueen tietoja ja tilaa suoraan netin kautta. Kun kasvattaja on kirjautuneena keskustelupalstalle niin pentulistalle ilmestyy muokkaa-linkit omien pentueiden kohdalle. Tietojen päivitys olisi myös hyvin toivottavaa jotta lista pysyisi mahdollisimman hyvin ajantasalla. Kasvattaja voi esim päivittää pentueen tilan (astutettu, syntynyt,jne.. ), vapaana olevien pentujen määrän, jne...
- Maksuttomat SPL-kasvattajien ilmoitukset näkyvät netissä välittömästi, mutta maksulliset aktivoidaan vasta sitten kun maksu on suoritettu SPL:n tilille. Maksullisten ilmoitusten hinta on 20 euroa kuukausi. Ohjelma laskee maksetun summan perusteella automaattisesti kuinka kauan pentuetta näytetään listalla.

Muuta huomioitavaa?
- Virhetilanteissa ota yhteyttä ylläpitoon
- Jos sinulla on kehitysideoita listalle, ota yhteyttä ylläpitoon
- Jos tarvitse lisäohjeita, ota yhteyttä ylläpitoon.

Erinomaisen Hyvää Joulua koko SPL-väelle

ps. juuri nyt lista on tyhjä, koska yhtään pentuetta ei ole vielä syötetty. Vanhalta listalta ei automaattisesti siirretä pentueitä uudelle, vaan tämä täytyy kasvattajien tehdä itse.
Vastaa Viestiin