näyttelyistä..

SPL:n näyttelyihin ja ulkomuotoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Henna Nyyssölä

näyttelyistä..

Viesti Kirjoittaja Henna Nyyssölä »

Kukaan käynyt näyttelyissä ilman,että olis sitä ennen käynyt näyttelyharjoituksissa?
Meillä päin näyttelyharjotuksia oli, mutta eipä innostanut sillon sinne lähteä ja huomasin ne vasta juuri kun ne oli loppumassa..
Ja nyt sitten mietin,että voinkohan match show:n osallistua kun koiruuden kanssa ei sen kummemmin ole harjoteltu..
Onko se niin "vakavaa", jos pentu ei mene just niinkuin sen pitäs, tai jos se istuu kun pitäs seistä? :wink:
Ainakin pari kertaa näyttelyissä katsomon puolella olleena huomannut sellaisen jutun,että harva koiruus on niinkun "pitäisi", ja jos en väärin kerran kuullut niin eräs tuomari sanoi eräälle nais ihmiselle,että ei pentukoiran tarvitse olla "oikein", jos huvittaa istua mielummin.. näinkö on :?: :roll:
Jarna Koivisto

Viesti Kirjoittaja Jarna Koivisto »

Mätsärithän ei todellaakaan virallisia näyttelyitä ole, eli sinne vaan harjottelemaan :)
Henna Nyyssölä

Viesti Kirjoittaja Henna Nyyssölä »

ei olekkaan ei, mutta mietin vaan et kehtaakohan näillä taidoilla sinne mennä..joskushan se eka kerta kuitenkin on :)
taina känsälä

Viesti Kirjoittaja taina känsälä »

totta kai meet sinne kokeileen.. jostain se alottaa pitää. Amin kans oon käyny mätsäreisä säheltämäsä (viimeks viime pyhänä) ja nimenomaan säheltämässä, hyvää harjotusta molemmille. Koiralla ikää pikkasen vajaa vuos ja tällä hetkellä aika räksyttäjä muille niin hyvä noissa käydä tutustumassa monen näkösiin, äänisiin ja kokosiin koiriin..
kennelliiton näyttelyssä oltu kerran ja sitte pitäs pietarsaareen..
onneks tätini hoitaa esittämisen sillä minä nippa nappa selviän niistä mätsäreistä omilla taidoillani... :wink:
Henna Nyyssölä

Viesti Kirjoittaja Henna Nyyssölä »

Juu,syksyllä Kemko tai Tornion kennelkerho järjestää mätsärin, sinne olis tarkoitus mennä sähläämään, heh ompahan ainakin katsojilla hauskaa kun me ollaan kehässä :wink: :lol:
Ulla Turmola

Viesti Kirjoittaja Ulla Turmola »

No hei, onhan sulla runsaasti aikaa treenata koirasta vaikka minkämoinen kehäkettu... ! Kysy vaikka kasvattajalta jos olis innokas treeniavuksi. Ja match show:t on todellakin sitä varten että siellä voi harjotella ja tutustua, mutta on se kumminkin koiran kaa mukavampi mennä kehään kun se vähän tietää mitä siltä odotetaan. Ja kun itse tietää mitä tehdä. Saku esiintyy aina parhaiten kun esittäjä on sille suht vieras ja itse olet joko kehän laidalla tai kokonaan piilossa. Koirasta ja sen käyttäytymisestä riippuen. Siitä vaan treenailemaan... :wink:
Henna Nyyssölä

Viesti Kirjoittaja Henna Nyyssölä »

Kiitos kannustuksesta :)
Juu,harjotella olis tarkoitus ja mätsäriin mennä kunhan vain ajankohta tulis tietoon.. heh,eiköhän sieltä hengissä selvitä ;)
maiju savolainen

Viesti Kirjoittaja maiju savolainen »

Kuulin tänään, että Kemissä (tai oliko se Keminmaassa) joku agilityseura järjestää mätsärin 22.5.

Seuraa ilmoituslehden seuratoimintapalstaa, ilmoittavat varmaan siellä tarkemmin.
Henna Nyyssölä

Viesti Kirjoittaja Henna Nyyssölä »

Ihan totta? mistähän sais lisätietoa? ilmottele tänne jos kuulet enempi, mä en nimittäin ole kuullu mitään.. :roll:
Vastaa Viestiin