Vuoden 2007 näyttelyt

SPL:n näyttelyihin ja ulkomuotoon liittyvät aiheet
Marko Kurkinen
Viestit: 948
Liittynyt: 20 Huhti 1996 14:33
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Marko Kurkinen »

Heidi Eronen kirjoitti:aattelin et eiköhän pikapuoliin pidä ilmottautua jo Kotkan näyttelyyn, jos sinne on menossa... :roll:
Unohtui tietenkin mainita edellisessä postauksessa se tärkein asia että näyttelyn kaikki tarvittavat löytyvät seuraavasta lehdestä, joka pitäisi olla laatikossa ihan just nyt kohta.
Ennen lehden tuloa voi näyttelyn tietoja tutkia vaikka näyttelyn kotisivuilta
Hilkka Laakso

Viesti Kirjoittaja Hilkka Laakso »

Sirpa Hörkäs kirjoitti:Hilkka; Nii-i. :D

Ajattelin vaan,että onko koiraväellä muka muutakin elämää,kuin ne tärkeät koiratapahtumat? Ei kai.
No nukkuminen.Voihan siinäkin tosin joku yllättää. :D
Joo, paitsi että aikas monet nukkuukin koirien viekussa. Sekin on ihana, vaikkei yllättävä, koiratapahtuma! :lol:

***********************

Niinhän se vähän on, että:

"Ennen oli rahaa ja elämä, nyt on koira." :twisted:

ja toisaalta:

"Monilla on rahaa, mutta harvalla hyvä koira!" :voitto:
Auli Impola

Viesti Kirjoittaja Auli Impola »

Nii-iin... Arvatkaa hävettääkä?? :doh: Ei olisi pitänyt luottaa muistiin. Tänä vuonna tuo kesäkuun näyttely oli "väärällä paikalla" Euroopanvoittajanäyttelyn takia, ja kun en katsonut, muistin väärin. Pidin just tapahtumakalenteria mielessä ja silti meni pieleen. Onneksi ei ainakaan tule omia synnytyksiä.. :lol: Koiratkin pyrin aina astuttamaan sopivaan ajankohtaan.

Mä muuten nauroin ihan kippurassa teidän kommentteja. Olette hauskoja.. Joo, kilistellään Itussa ja vaikka vähän muuallakin. :bileet: Meinasin jo tehdä Läikkeet ja pitää häät näyttelyssä, mutta jostakin kummasta syystä tulevan puolisoni kaverit ja sukulaiset kummastelivat tuota.. En mä vaan ymmärrä miksi.
Johanna Mattila

Viesti Kirjoittaja Johanna Mattila »

Sirpa Hörkäs kirjoitti:Hilkka; Nii-i. :D

Ajattelin vaan,että onko koiraväellä muka muutakin elämää,kuin ne tärkeät koiratapahtumat? Ei kai.
No nukkuminen.Voihan siinäkin tosin joku yllättää. :D
Ei tuo nukkuminenkaan niin tärkeetä ole. :lol:

nimim. satoja öitä autonratissa koiratapahtumaan menossa/tulossa

Auli, aika omituisia sukulaisia ja kavereita sun sulholla :eitietoo:
piia lampinen

Viesti Kirjoittaja piia lampinen »

vaikuttaa yht`äkkiseltä katsottuna että teillä on se nopeasti leviävä KHPS virus :lol:
Auli Impola

Viesti Kirjoittaja Auli Impola »

No, omituisia on nuo sulhon sukulaiset. :lol:

Tuo KHPS -virus on kai kuin AIDS. Siitä ei parane, vaan sen vie mukanaan hautaan asti. Joillakin se voi pysyä pitkiäkin aikoja oireettomana. Milloinkaan siitä ei kukaan vielä ole kokonaan parantunut.

Meikäläisellä on nuo kaikki sairauden tunnusmerkit. Valvomisesta ja pitkistä ajomatkoista johtuen harmaa naama ja mustat silmänaluset. Olen siis tosi sairaan näköinen. Järki ei pelaa unenpuuttesta johtuen (=mun virallinen selitys blondiuden lisäksi).

Jotain tästä sairaudesta kertoo sekin, että ihan vakavissani suunnittelin Karjaalle tuloa sunnuntaiksi, kun häät ovat lauantaina. Kuka sitä nyt häiden takia koko viikonloppua vapaaksi tahtoo. :roll: Ehtisin hyvin tuomaan meidän Gusse -pupun näytille. Reettakin olisi kiva tuoda. Ja tietenkin Joaqin, Jeck ja ...

Sitten mietin uudelleen. Petteri on ostanut meille liput Genesiksen konserttiin Hesaan maanantaina 11.6. Taitaa tulla liian tiukka aikataulu, jos joka paikassa meinaa olla. Kesäkuuhun on silti vielä aikaa.. Tiedä häntä, miten paljon haluan sinne näyttelyyn.

Ei mar.. Älyttömän hyvää joulua teille kaikille. Mä lopetan tämän kirjoitusripulin, kun vielä pystyn. :heipat:
Seija Savas

Viesti Kirjoittaja Seija Savas »

Auli, pliis armahda vanhaa Genesis fania. Olet siis saamassa liput tuohon konserttiin. ??
Näyttelyitä on pitkin vuotta, mutta Genesiksen konsertti..... Once in a life time. Kiesus, liput maksaa vähintään 195 euroa!!! Itsekin olin innoissaan. kunnes kuulin lippujen hinnat....

Itse tässä tuskailen, mihin omaa keskiverto koiraani ilmoitan, mitkä näyttelyt on noin 200-300 km säteellä. Mutta yhdessäolon takia, jees mennään mukaan.
Auli Impola

Viesti Kirjoittaja Auli Impola »

Seija, meillä on jo nuo liput. Petteri osti heti, kun tulivat myyntiin. Tuossa ne odottavat nastalla keittiön seinässä. Olen kyllä itsekin aika innoissani. Petteri ehdotti vielä, että häiden jälkeen mentäisiin ensin konserttiin ja sitten Hesasta seuraavana päivänä lähtö johonkin lämpimään maahan häämatkalle. En ole vielä luvannut, kun en tiedä, miten saan tuon koirien hoidon järjestettyä. Se olisi kyllä aika hieno juttu.

Joka tapauksessa jo tuo konsertti on aivan upeaa. Oli muuten kiva tavata Porissa, vaikka mä en kiireen takia ehtinyt enempää jutskailemaan. Oli pikku stressi silloin päällä. Nyt on jo hengitys tasaantunut. :lol:

Sulla on hyvä koira. Ei se ole keskiverto. Ilmoita vaan sitä näyttelyihin, sillä sen tunnelman takiahan sinne mennään. (Ja siksi, että Kim on liemessä, kun yrittää järjestää kaikille kasvateilleen esittäjät. :harhar: )

Ei vaineskaan.. Näyttelyt ovat kivoja.
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Johanna Mattila kirjoitti: Ei tuo nukkuminenkaan niin tärkeetä ole. :lol:
Tulostin aiemmin SPK-Foorumilta ne "Nukahtamisenesto-ohjeet automatkalle",mutta jos mikään niistä ei toimi,niin voihan sitä sitten nukkua ratissa. :D
Vastaa Viestiin