Rauman näyttely 15.-16.9.07

SPL:n näyttelyihin ja ulkomuotoon liittyvät aiheet

Rauman näyttely 15.-16.9.07

ViestiKirjoittaja Pirjo Varjonen » 31 Elo 2007 21:02

Laittakaahan vielä niitä ilmoittautumisia osoitteeseen : pirjo.varjonen@dnainternet.net
Tänään (31.8.) oli viimeinen etanapostituspäivä, joten pikailmoja otetaan vastaa vielä tiistaina, jolloin oletan myös kaikkien posti-ilmojen saapuneen perille.

Näyttelystä lisää tietoa SPL-Rauman linkissä. Tervetuloa Raumalle.

terv. Pippe
Pirjo Varjonen

ViestiKirjoittaja Markku Seppänen » 06 Syys 2007 14:30

Onko odotettavissa tietoja luokittain koiramääristä?
Markku Seppänen

ViestiKirjoittaja Pirjo Varjonen » 07 Syys 2007 18:34

Kirje lähdössä ilmoittautuneille. Kirjeessä mainittu myös koiramäärät. Tervetuloa.
Pirjo Varjonen

ViestiKirjoittaja Markku Seppänen » 07 Syys 2007 19:30

Parhaat kiitokset!
Markku Seppänen

ViestiKirjoittaja Anne Kuntze » 17 Syys 2007 14:17

Heippa!

En löydä Rauman näyttelyn tuloksia muuta kuin pentujen osalta.. Eli onko aikuisten tulokset ja arvostelut jossain myös luettavissa? :roll:

Kiitos vastauksista :) :)
Anne Kuntze

ViestiKirjoittaja Tuula Siimes » 17 Syys 2007 14:54

Siellähän ne näyttää rauman sivuilla olevan.

http://www.elisanet.fi/spl/
Tuula Siimes

ViestiKirjoittaja Nina Nyman » 18 Syys 2007 17:24

Olisiko mahdollista saada kuvia tänne nähtäväksi? kuvaajia näytti olevan muutama..
Nina Nyman

ViestiKirjoittaja Anne Kuntze » 10 Loka 2007 11:47

Mahtaako jossain olla nähtävillä kuvia myös koirista(seisontakuvat). Näyttelyn järjestäjän sivuilla oli linkki muutamiin valokuviin, mutta siellä oli kuvia makkaranpaistamisesta, lätyistä, ........ym. eli olettaisin että koiranäyttelyssä otetuista kuvista olisi edes osa koirista :shock: :lol:
Anne Kuntze

ViestiKirjoittaja Virve Luoma » 29 Marras 2007 17:25

Minua alkoi nyt myös kiinnostamaan, mihin kaik kuvaajan kuvat ovat kadonneet. Itse odottelin lehteä, josko siitä olisi ollut kiinni kuvien vähäisyys, mutta ei siellä lehdessä ollut kuvaa kuin nly-puolelta ja kolmesta jalostustarkastetusta... Ja kuvaajahan kyllä oli kovasti näpsimässä kuvia (myös minun koirastani).
Virve Luoma

Paluu Näyttelyt