Rauman näyttely 15.-16.9.07

SPL:n näyttelyihin ja ulkomuotoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Pirjo Varjonen

Rauman näyttely 15.-16.9.07

Viesti Kirjoittaja Pirjo Varjonen »

Laittakaahan vielä niitä ilmoittautumisia osoitteeseen : pirjo.varjonen@dnainternet.net
Tänään (31.8.) oli viimeinen etanapostituspäivä, joten pikailmoja otetaan vastaa vielä tiistaina, jolloin oletan myös kaikkien posti-ilmojen saapuneen perille.

Näyttelystä lisää tietoa SPL-Rauman linkissä. Tervetuloa Raumalle.

terv. Pippe
Markku Seppänen

Viesti Kirjoittaja Markku Seppänen »

Onko odotettavissa tietoja luokittain koiramääristä?
Pirjo Varjonen

Viesti Kirjoittaja Pirjo Varjonen »

Kirje lähdössä ilmoittautuneille. Kirjeessä mainittu myös koiramäärät. Tervetuloa.
Markku Seppänen

Viesti Kirjoittaja Markku Seppänen »

Parhaat kiitokset!
Anne Kuntze

Viesti Kirjoittaja Anne Kuntze »

Heippa!

En löydä Rauman näyttelyn tuloksia muuta kuin pentujen osalta.. Eli onko aikuisten tulokset ja arvostelut jossain myös luettavissa? :roll:


Kiitos vastauksista :) :)
Tuula Siimes

Viesti Kirjoittaja Tuula Siimes »

Siellähän ne näyttää rauman sivuilla olevan.

http://www.elisanet.fi/spl/
Nina Nyman

Viesti Kirjoittaja Nina Nyman »

Olisiko mahdollista saada kuvia tänne nähtäväksi? kuvaajia näytti olevan muutama..
Anne Kuntze

Viesti Kirjoittaja Anne Kuntze »

Mahtaako jossain olla nähtävillä kuvia myös koirista(seisontakuvat). Näyttelyn järjestäjän sivuilla oli linkki muutamiin valokuviin, mutta siellä oli kuvia makkaranpaistamisesta, lätyistä, ........ym. eli olettaisin että koiranäyttelyssä otetuista kuvista olisi edes osa koirista :shock: :lol:
Virve Luoma

Viesti Kirjoittaja Virve Luoma »

Minua alkoi nyt myös kiinnostamaan, mihin kaik kuvaajan kuvat ovat kadonneet. Itse odottelin lehteä, josko siitä olisi ollut kiinni kuvien vähäisyys, mutta ei siellä lehdessä ollut kuvaa kuin nly-puolelta ja kolmesta jalostustarkastetusta... Ja kuvaajahan kyllä oli kovasti näpsimässä kuvia (myös minun koirastani).
Vastaa Viestiin