Vaalikampanja osa 2: Luonnearvioinnin taustaselvitys

SPL:n tapahtumiin liittyvä oma tiedotus-, keskustelu- ja palautekanava.
Ville Salmia
Viestit: 395
Liittynyt: 04 Joulu 2007 15:11

Re: Vaalikampanja osa 2: Luonnearvioinnin taustaselvitys

Viesti Kirjoittaja Ville Salmia »

No nyt pomppas taas. Mähän oon Juhan kans samaa mieltä tuosta Eeron ehdolle asettumisesta :D . Älä anna periksi.Sunkaltaisia uudistajia Eero tarvitaan.Aloittaisit toimikunnassa jäsenenä (jos et vetäjänä) ja olisit aktiivinen uusien asioiden esittäjä. Saisit aikaan paljon hyödyllistä ja kehittävää keskustelua ihan oikeista asioista.Päätökset syntyvät keskustelun kautta.Myöhemmin kun saat oikean kuvan toiminnasta päätät jatkosta. Joten ehdolle vaan ja jos ei valita suoraan niin olis vähintäänkin demokraattista kutsua sut toimikuntaan hommiin.
Eero Lukkari

Re: Vaalikampanja osa 2: Luonnearvioinnin taustaselvitys

Viesti Kirjoittaja Eero Lukkari »

Juha Puurunen kirjoitti:Älä, Eero, heitä kirvestä kaivoon. Kritiikki, mitä olet saanu osaksesi, ei ole ollut sen suurempaa kuin mitä saat jos tulet valituksi. Itseasiassa suurin osa saamastasi palautteesta on ollut pelkkää vastarintaa, vailla varsinaista kritiikkiä. Valitettavasti hallitustyöhön näyttää nykyisin kuuluvan kiinteänä osana voimakas vastarinta, useimmiten vailla vaihtoehtoista toimintamallia.
Joo olen havainnut saman, että palaute on lähinnä tuollaista vastarintaa eikä kerrota, miten asiat pitää tehdä.

Jos ei jalostusvastaavaksi kannatusta löydy niin voisin olla kiinnostunut talousvastaavan paikasta, jos siihen ei vielä ketään ole löytynyt. Ja toimintasuunnitelmaan on ensi vuodelle näköjään laitettu SPL-arvioinnin suunnittelu, voisin olla siihenkin kiinnostunut osallistumaan, mikäli se toteutetaan samankaltaisessa hengessä kuin laatimani taustaselvitys oli tehty.
Birgit Johansson

Re: Vaalikampanja osa 2: Luonnearvioinnin taustaselvitys

Viesti Kirjoittaja Birgit Johansson »

Kyl munkin mielestä Eero vois hyvin mennä mukaan siihen toimikuntaan. Kyllähän esim. tuo taustaselvitys noista olemassaolevista testeistä oli aikas kattava ja vaivalla tehty. Ja se juttu, mitä siitä arvioinnista on yleensäkin ollut, esim. mä oon niistä tykännyt. Joistain muista sitten eri mieltä. Eikä muutenkaan täällä netissä kirjoittele kuin muutama ihminen, voipi sitä kannatusta olla ehdoitta(kin?) laajemmin. Mut niin sen tarvis olla kun Salmia sanoi, et päätökset syntyy sitten niiden keskustelujen kautta ja sen verran tarvis ainakin mun mielestä olla valmis tekemään sitä yhteistyötä.
Vastaa Viestiin