Koiraportti autoon?

Muihin alueisiin kuulumattomat jutut ja tapahtumien ilmoitukset (ei jalostuskoirailmoituksia)
Nelli Kiviluoma

Koiraportti autoon?

Viesti Kirjoittaja Nelli Kiviluoma »

Enpäs tiennyt mihin tämän olisi voinut laittaa, joten laitoinpa tänne. Osaattekos armaat sakemanniharrastajat sanoa mistä voisi halvalla saada -99 malliseen Fiat Puntoon portin koiraa varten? En tarkoita nyt koiraverkkoa vaan tavallaan häkin etuovea, niin että treeneissä voisi takaluukun jättää täysin auki eikä vuffe sieltä pääsisi pois. Kaikenlaisia vihjeitä otetaan vastaan, koska Googlettamalla en mitään löytänyt. Kiitokset etukäteen!
Sanna Repo

Viesti Kirjoittaja Sanna Repo »

Miten olis seuraavasta linkistä?

http://www.kotinet.com/teemu.pehkonen/k ... kkeet1.htm
Birgitta Vesa-Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Birgitta Vesa-Lehtinen »

Hei!
Tarvitsisin myös vastaavan. Teemu ei valitettavasti pysty autooni sellaista tekemään, eli tietääkö joku, kuka tekisi sellaisen Opel Astra Enjoy:hin vm. 2006?
Kyseessä ei ole siis farkku
Sari Judin

Koiraportti

Viesti Kirjoittaja Sari Judin »

Mulla on työkaveri, joka tekee mittatilaustyönä kaikenkokoisia koiraportti/-häkkihässäköitä. Itse tilasimme farmariimme häneltä kaksiosaisen "häkin" (ilman pohjaa oleva siis) ja takaluukun voi huoletta jättää auki eikä koissut lähde karkuteille.
Jos kiinnostuit, voin lähettää kaverini yhteystiedot, niin voit kysellä lisätietoja häneltä suoraan.
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Mun Servotin persiissä on tuolta -> http://www.jeppe.com

tälläset veräjät.
Kuva
Heidi Eronen

Viesti Kirjoittaja Heidi Eronen »

Sirpa: Paljon maksoit tosta veräjästä? Tuollainen ois aivan mahtava sitten kun joskus sen farkun saisin :D
Eija Latva-Rasku

Viesti Kirjoittaja Eija Latva-Rasku »

Täältä löytyy räätälöitynä myös noita ns. veräjiä josta puhut eli
http://www.netikka.net/eurofire/hakit.htm
Itse olen myös hankkimassa veräjää mutta väliverkolla :lol:
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Heidi; Kotiovelle kannettuna kuluineen päivineen 3050 Ruottin kruunua.
Vieläkään en tiiä,mitä se on euroissa. :joikka:

Tosta kuvasta puuttuu sellaset päheet koukut :harhar: ,mihkä voi ripustaa esmes hihnat.

Pehkosen veräjät ois ollu pal hienommat,mut näihin päädyin,ku on toi marsun kokonen Norsu kuljetettavana myös,ni Jepen veräjän rakosista se ei saa itteään ujutettua poijes tai nuppiaan jukeliin.
Teemun veräjiin ois pitäny esittää murhia muutossuunnitelmia tai viritellä itte jotain piensilmästä verkkoa lisäks,ni ois menny sitte hienous ihan pilalle.Ja se on tärkeä seikka. 8)

Servottiin oli Jepellä valmiina toi malli,ei tarttenu mittatilausta.Sama veräjämalli käy Opel Sintraan.
Kummipojan ristimä Servotti on siis Chevrolet Trans Sport.

Tos on päheet koukut paikallaan. :harhar:
Kuva
Anu Ekegren

Viesti Kirjoittaja Anu Ekegren »

Sirpa : Onpa hieno!
(pitää varmaan hankkia farmari jotta saa yhtä hienot portit :lol: )
Marika Virtanen

Viesti Kirjoittaja Marika Virtanen »

Sirpa sinullahan on tosi hieno verkko auton perässä, itse laitoin myös tilaukseen juuri veräjän ja verkon, mutta ilman väliseinää kun on niin monta koiraa kuitenkin, mutta saahan sen väliseinän hommattua myöhemminkin, tosin seuraava ongelma tulee olemaan näyttelytavarat näyttely matkoilla
:?
Birgitta Vesa-Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Birgitta Vesa-Lehtinen »

Sari: saisinko yhteystietosi meiliin: gittavesa (@) hotmail.com, niin voisin kysellä tuosta "häkkiovesta" :)
Vastaa Viestiin