Etsin pentua

Muihin alueisiin kuulumattomat jutut ja tapahtumien ilmoitukset (ei jalostuskoirailmoituksia)
Kati Virtanen

Etsin pentua

Viesti Kirjoittaja Kati Virtanen »

Hei vaan kaikki :)

Etsin perheellemme urospentua lähinnä kaveriksi meille kaikille. Eli ei suinkaan tarvitse olla suomenhuippu kunhan vaan olisi terve. Vinkatkaa viestistä eteenpäin jos tiedätte jollain olevan pentuja. Laittakaa minulle sähköpostia niin otan yhteyttä. Olisi todella kiva jos hintatiedot olisivat myös mukana. Nyt olisi hyvä aika kouluttaa uutta taaperoa tavoille kun olen itse äitiyslomalla. Innolla odotan josko täältä löytyisi uusi perheenjäsen. Asumme Kotkassa.

Kati (kati.virtanen10@luukku.com)
Hanne Muurinen

Viesti Kirjoittaja Hanne Muurinen »

Tässä lista SPL-kasvattajista (kasvattajalista). Ja tuossahan on vain osa sakukasvattajista. :wink: Eiköhän se etsimällä sopiva pentu löydy.
Seija Savas

Viesti Kirjoittaja Seija Savas »

Ihan ensimmäiseksi kysyn, oletko varma.
Rodusta riippumatta pentu ja nuori koira vaatii paljon huomioita.

Sanoit, että sinulla on hyvä aika nyt äitiyslomalla kouluttaa uutta taaperoa tavoille. Entä vauvan tulon jälkeen? Onko aikaa silloin? Jo pentuiän ohittanut koira vaatii hyvin paljon aikaa kouluttamisen ja liikunnan suhteen.

Jos aikaa ja intoa riittää, hienoa! Monella on beebi kentän laidalla mukana.
Kati Virtanen

Viesti Kirjoittaja Kati Virtanen »

hei vaan.

Kyllähän sitä on tarkoin asioita mietitty..en suinkaan ole kevein perustein koiraa etsinyt. Vanhasta koirastamme jätti aika vähän aikaa sitten, joten kyllä on myös tietoa siitä mitä koirat vaativat. Minulla sekä miehelläni on aina ollut koiria.

Lapsi on syntynyt jo ja koirakin löytyi. Mies on myös osa-aikavapaalla ja jää tammikuussa isyyslomalle. En oikein pidä siitä että täysin tuntematon ihminen käy kyseenalaistamaan päätöksiä tietämättä tai tuntematta perhettämme.

Eli kiitos vaan kaikille, jotka aidosti meitä auttoivat, pentu todella löytyi ja nyt opetellaan tuntemaan toistemme tapoja.
Terhi Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Terhi Puumalainen »

Kiva, kun löysitte pennun. :) Toivottavasti ne hintatiedot eivät kuitenkaan olleet se suurin tekijä oikeaa pentua päättäessänne...

Onnea pennun kanssa touhuamiseen! :D
Vastaa Viestiin