Kiitos Tinttu!!!

Muihin alueisiin kuulumattomat jutut ja tapahtumien ilmoitukset (ei jalostuskoirailmoituksia)
Mirva Sainio
Viestit: 40
Liittynyt: 11 Helmi 2008 20:31

Kiitos Tinttu!!!

Viesti Kirjoittaja Mirva Sainio »

Haluan näin julkisesti kiittää Sinua Tinttu (Tiina Laine) kaikista vuosista liiton toimistossa. Itseasiassa oot ollu siellä koko sen ajan, kun minulla on ollut saksanpaimenkoira.
Oot ollu kuin kallio, johon on voinut luottaa!!! Niin hullua kysymystä ei ole ollut, mihin ei sinulta olisi saanut apuja; on ne sitten liittyny koejutuista aina ajo-ohjeisiin ulkomailla, ihan mitä vaan. Aina kun oon ite tai jonkun kanssa pähkäilly jotain ongelmaa, on ollu helpoin todeta, että soitetaanpas Tintulle toimistoon, Tinttu osaa neuvoa.
KIITOS!!!!!
Terveisin rivijäsen Mirva Sainio
Tiina Laine

Re: Kiitos Tinttu!!!

Viesti Kirjoittaja Tiina Laine »

Kiitos Mirva! :)
Anu Laaksolehto
Viestit: 40
Liittynyt: 17 Joulu 2007 14:40

Re: Kiitos Tinttu!!!

Viesti Kirjoittaja Anu Laaksolehto »

Mirvan kanssa samaa mieltä. Kaikki on sujunut Tiinan kanssa kuin rasvattu, joten suuri kiitos myös täältä Kaakon suunnasta.
Siis Kiitokset koko Saimaan puolesta!
Tiina Laine

Re: Kiitos Tinttu!!!

Viesti Kirjoittaja Tiina Laine »

Kiitos Anu myös sinulle ja koko Saimaan porukalle. Ollut mukava tehdä yhteistyötä kanssanne!
Seija Kulmala

Re: Kiitos Tinttu!!!

Viesti Kirjoittaja Seija Kulmala »

Suurkiitos myös täältä. Aina olen saanut apua ja vastauksen kysymyksiini. Lienee hyvin vaikeaa löytää seuraajaa joka tekisi työtä yhtä sydämellä mitä Tiina on työskennellyt! Samalla tulee kiitokset SPL Karhunkorpi alaosastolta!

T: Seija
Kennel Graugeboren
SPL Karhunkorpi ry pj
Pirjo Niskanen

Re: Kiitos Tinttu!!!

Viesti Kirjoittaja Pirjo Niskanen »

SPL Ylä-Savo kiittää myös yhteistyöstä...Kiitos :) .
Anu Salmi
Viestit: 32
Liittynyt: 09 Tammi 2010 20:38

Re: Kiitos Tinttu!!!

Viesti Kirjoittaja Anu Salmi »

Hei,

kiitos myös SPL-Itäuusimaan ja itseni puolesta erinomaisesta yhteistyöstä!

Anu
Vastaa Viestiin