Esittäminen

SPL:n näyttelyihin ja ulkomuotoon liittyvät aiheet
Seija Savas

Viesti Kirjoittaja Seija Savas »

No mekin mennään puolivuotiaan kanssa ihan opin takia match-show esitykseen mukaan. Mutta olishan sielläkin kiva osata käyttäytyä oikein, ettei munata kasvattajaa.
Sanna Hildén

Viesti Kirjoittaja Sanna Hildén »

Heippa Anne!

Ja kiitos terveisistä....Vielä kun tietäisin mistä sinua etsisin :roll: - näitä yhdistyksiä ym . tuntuu riittävän ja en oikein tiedä, mistä "kahlaamisen" aloittaisin :?

Nuori neiti on tässä ensimmäisen vuorokauden aikana osoittautunut erittäin rohkeaksi ja reippaaksi, ja uteliaisuutta tuntuu riittävän :)

Mielenkiinnolla odotetaan tulevia seikkailuja....
Anne Myllymäki

näyttelyt

Viesti Kirjoittaja Anne Myllymäki »

Aivan oikein, paikkakunta puuttuu!!
Voit etsiä yhteystietoni spl kouvolan riveistä...
Kristina Polso

Viesti Kirjoittaja Kristina Polso »

Lieneekö oikea threadi kysyä tällaista kun "poseeraamisen" harjoittelua. Koirani siis on kohta 6v, ollut minulla noin 10 viikkoa, aikaisempien omistajien jäljiltä melko kouluttamaton. Muuten olen saanut aika hyvin koiraa hanskaan, mutta seisomaan en sitä saa. Olisiko teillä hyvää vinkkiä miten alkaa opettaa? Joka kerta kun olen yrittänyt, käyttäen samalla komentosanaa "seiso", koiralta pääsee hätäpissa. Pitäisikö alkaa opettaa käyttäen jotain uutta komentosanaa, koska tuo sana saa sen jotenkin tolaltaan.
Merja Takaeilola

Viesti Kirjoittaja Merja Takaeilola »

Voit kokeilla vaikka sanaa "asento". Eihän sillä sanalla ole koiralle väliä, kunhan tarkoitus on selvillä... :wink: :)
Vastaa Viestiin