15. - 17.9. SPL-näyttely Kuopiossa

SPL:n näyttelyihin ja ulkomuotoon liittyvät aiheet
tanja ruuskanen

Viesti Kirjoittaja tanja ruuskanen »

Meillä on vielä typykän kanssa vähän auki tuo kuopioon meno.
Piti mennä savonlinnaan, mutta tuomarimuutoksen ja ei miellyttävän käytöksen takia jätettiin menemättä kehään :?
Osallistuisi luokkaan: 8-10kk nartut, on silloin 9kk.

Ainoa vaan, että tarvitsisin esittäjän neidille :|
Minä en lähde tuon kanssa kehää kiertämään, vaikka riisenin kanssa kr & kv näyttelyissä olenkin itse pyörinyt :lol:
Joku muu saa hoitaa homman ja itse katselen vierestä.
Kenet nyt vaan saisi täältä päin suostuteltua :?:
Heidi Eronen

Viesti Kirjoittaja Heidi Eronen »

^Mie voisin ehkä muuten, jos en omaa pentua olis viemässä :lol: Se menee 6-8kk luokkaan... Asuisin viel lähelläkin, mut pitää nyt vielä katella :wink:
Pikka Juvonen

Viesti Kirjoittaja Pikka Juvonen »

Hyvät näyttelyyn ilmoittautujat. Olisitteko ystävällisiä ja ilmoittaisitte kaikki tiedot koirastanne ja itsestänne ilmoittautumislomakkeessa. Esimerkiksi tunnistusmerkintä kohtaan tulee laittaa koiran tatuointi- tai mikrosirunumero, Riippuen siitä kumpi sillä on. Ja maksukuitti tulee laittaa ilmoittautumisen mukaan. Kiitos!
Viimeksi muokannut Pikka Juvonen, 16 Elo 2006 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miretta Seppälä

Viesti Kirjoittaja Miretta Seppälä »

Iik, Kuopion näyttely vaan lähestyy :shock:

tanja ruuskanen: Mulla on tuon oman koiran kanssa vähän sama ongelma. Kasvattaja on sen ilmoittanut Kuopioon (ihan omasta tahdostani :lol:) eikä ole vielä varma, että pääseekö itse paikalle...
Eli esittäjän paikka olisi vapaana :foni:

Itse en kyllä missään nimessä halua enkä aio ruveta tuon kanssa kehää kiertämään, joku kennelliiton näytelmä nyt vielä menisi, mutta ei tämä... :katoo:

Nala menee siis 6-8kk narttuihin.
Juha Puurunen

Viesti Kirjoittaja Juha Puurunen »

Nyt myös sähköinen ilmoittautuminen mahdollista. Vieraile osoitteessa http://www.splkuopio.net/abcte
Arja tappola

Viesti Kirjoittaja Arja tappola »

täällä myös kuopioon tulossa ja aivan varmuudeksi esittäjää kyselen..poju menee luokkaan 10-12 kk, täyttää 10 kk juuri edellisenä päivänä..
sp. os on sentares@msn.com, jos kiinnostaisi herra hönö.. :P
Juha Puurunen

Viesti Kirjoittaja Juha Puurunen »

Vielä ehtii ilmoittautua!!!
Juha Puurunen

Viesti Kirjoittaja Juha Puurunen »

Sivustoa päivitetty erikoispalkittavien osalta. Olethan jo ilmoittautunut?
Anne Mättölä

nly ilm..

Viesti Kirjoittaja Anne Mättölä »

ei ole sellasta kertaa etten jotain munais.. :lol: ..mutta laitoin vahingossa ilmottautumiskaavakkeseen luokkaan 10-12 vaikka koira menee 12-18 kk.. näinköhän se silti sujautetaan oikeaan lokeroon??? :cry:
eija.simola

Re: nly ilm..

Viesti Kirjoittaja eija.simola »

Anne Mättölä kirjoitti:ei ole sellasta kertaa etten jotain munais.. :lol: ..mutta laitoin vahingossa ilmottautumiskaavakkeseen luokkaan 10-12 vaikka koira menee 12-18 kk.. näinköhän se silti sujautetaan oikeaan lokeroon??? :cry:
Asia korjaantuu varmaankin jos soitat näyttelyilm.vastaanottavalle henkilölle ja muistat maksaa aikuisten näyttelymaksun eli joudut varmaankin maksamaan jonkun euron lisää. :lol:
Anne Mättölä

ilmoitusmoka..

Viesti Kirjoittaja Anne Mättölä »

niin pitääkin tehdä..kiitos :D maksoin ihan oikean maksun, mutta ajatuksissa laitoin vaan väärän luokan..sama pää kesät , talvet.. :wink:
Juha Puurunen

Viesti Kirjoittaja Juha Puurunen »

Kirjepostilla ei enää ilmoittautumiset ehdi. Sähköinen järjestelmä, http://www.splkuopio.net/abcte/suomi3.php , on toistaiseksi vielä auki ja ottaa ilmoittautumisia vastaan.
Juha Puurunen

Viesti Kirjoittaja Juha Puurunen »

Ilmoittautuneita on tällä hetkellä yli 100. Sähköisen järjestelmän kautta ilmoittautumalla pääsee vielä mukaan.
Juha Puurunen

Viesti Kirjoittaja Juha Puurunen »

Lehden myöhästymisen vuoksi ilmoittautumisia otetaan edelleen vastaan mutta vain sähköisen lomakkeen kautta. http://www.splkuopio.net/abcte/suomi3.php
Juha Puurunen

Viesti Kirjoittaja Juha Puurunen »

Koska lehti ei vielä ole tullut otetaan ilmoittautumisia vastaan sunnuntaihin saakka mutta vain sähköisen järjestelmän kautta. Ilmoittautuneita tällä hetkellä reilusti yli 100. http://www.splkuopio.net/abcte/suomi3.php
Vastaa Viestiin