malinois & spk samassa taloudessa?

Muihin alueisiin kuulumattomat jutut ja tapahtumien ilmoitukset (ei jalostuskoirailmoituksia)
jari.vihersalo

Viesti Kirjoittaja jari.vihersalo »

Maleissa todella erinomaisia yksilöitä mutta erityisen vahvaa ei oo minua vastaan viälä kukaan talutellu
Pia Yli-Kivistö

Viesti Kirjoittaja Pia Yli-Kivistö »

Irene:Uskallan kyllä myöntää että myös belgeillä on sairauksia jotka estävät esimerkiksi harrastamisen.
Mutta niinhän se tuppaa olemaan joka rodussa,ikävä kyllä.
Tervettä koiraa/rotua ei olekaan.

Jari:Jospa se joku päivä sinua vastaan kävelee :P

Ville:Sinulla taitaa olla huonot silmät koska en tietääkseni ole mitään "hehkuttanut" ja lisäksi koska taloudessani majailee myös pari sakemannia voinen kirjotella vaikkapa tällä palstalla jollei sinua sitten hirveästi syletä :winkwink:
jari.vihersalo

Viesti Kirjoittaja jari.vihersalo »

Toivotaan. :) Toivossa on hyvä elää
Sanna Joronen

Viesti Kirjoittaja Sanna Joronen »

Pia!
Kyllähän mielipiteitä aina saa sanoa, ja pitääkin sanoa. Mulla vaan aina särähtää korvaan, kun joku alkaa absoluuttisena totuutena esittämään rotujen eroja muutamien kokemusten perusteella. Käsittääkseni kuitenkin molemmissa roduissa yksilöeroja on aika suuria ja tietenkin olosuhteet muokkaavat vielä niitäkin. Minusta on aivan fantastista, että sinulla on vahva ja hyvä mali narttu - toivottavasti pääsee sitten jatkamaan myös sukua. Mielipiteenä sinun alkuperäinen tekstisi on minun mielestäni ok, mutta absoluuttisena totuutena esitettynä sitä voi käyttää vessapaperin korvikkeena jos sattuu loppumaan!
Jari: Pitäiskö sun kävellä pidempiä lenkkejä - vois tärpätä! :lol:
jari.vihersalo

Viesti Kirjoittaja jari.vihersalo »

^voipi olla. :)
Lilli Hyvärinen

Viesti Kirjoittaja Lilli Hyvärinen »

Tjaah,että aina fyysisesti ja psyykkisesti vahvempi? Olettaisin,että tämän lausunnon ilmoille heittäneellä on sitten melkoisen reilusti (koulutus)kokemusta molemmista roduista?
Koulutuskokemuksella haen sitten vähän jotain muutakin kuin käytyä luonnetestiä ja BH-koetta.
jari.vihersalo

Viesti Kirjoittaja jari.vihersalo »

^sitähän mäkin ajoin takaa
Birgit Johansson

Viesti Kirjoittaja Birgit Johansson »

Olipa mielenkiintoinen "totuus" tuo, että työlinjainen mali on aina vahvempi, eikä siitä ole lauman alimmaiseksi. Enpä ole kuullutkaan, että malit ei enää ole sitten laumaeläimiä ja entä ne huushollit, jossa on useampi malikka? Vai eikö sellaisia ole, koirat ovat syöneet toisensa?
Ville Salmia

Viesti Kirjoittaja Ville Salmia »

No ihan suoraan sanoen ;vaik sul olis sata sakemannia ,niin tää lapsellinen rotuvertailulässytys sylettää kyllä!

Koko aihessa ei ole päätä eikä häntää.Mutta eipä mulla tähän muuta lisättävää olekkaan,joten so long!
Vastaa Viestiin