Mikä ihmeen NEU?

Ruokintaan ja ravintoon liittyvät aiheet
minna.moisio

Mikä ihmeen NEU?

Viesti Kirjoittaja minna.moisio »

Anteeks tyhmä kysymys,mutta mikä on tämä NEU mistä puhutaan ruokinnan yhteydessä?
milko naumanen

helou

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

neu on reikon kennel:listä saatava ruokasekoitus.
sisältää lihaa,erilaisia kasviksia,kanamunaa/kanamunan kuorta,nokkosta yms...

toimitetaan pakkas tavarana 25kg/satsi..

meidän koira ei oikein innolla syö kuivamuonaa mutta neu uppoa kuin häkä.
ainoa että pakkaseen ei sitten muuta mahdu,mutta se on pieni hinta koiran hyvinvoinnista :lol:
minna.moisio

Viesti Kirjoittaja minna.moisio »

Kiitos tiedosta.Nyt tiedän tuon asian,oppia ikä kaikki.
Christine Strid

Viesti Kirjoittaja Christine Strid »

Toinen "tyhmä" :oops: kyselee lisää:
Mitäs tuommoinen satsi sitten maksaa?
Kannattaako sitä käyttää vaikka kuivaruoan ohella?
Paljonkos kerrallaan sitten annetaan (pentu nyt 7,5 kk)?

Lisäksi vielä sellainen kymysys, että siirrynkö nyt aikuisruokaan (Franksia L&B Puppya syödään nyt)? Pitäisi meinaan mennä jo ostamaan, että voisi sekoitellen totuttaa.
Tästä ollaan montaa mieltä - olen huomannut - mutta halusin nyt kysyä kuitenkin vaikka teiltä, jotka olette vähän aikaa sitten siirtyneet aikuisruoan puoleen.
Christine Strid

Viesti Kirjoittaja Christine Strid »

Hop hop, nosto!
Eikö kukaan voi vastata kysymykseeni? :shock:
Sonja Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Sonja Lehtinen »

kysyppä suoraan valmistajalta, kennel@reikon.net
Itse en ainakaan ole perillä tranpointin maksuista, kun haen joko suoraan tai sitten eläintarvikeliikkeistä. Kilo hinta muistaakseni 1,5€ -2,4€ ostopaikasta riippuen.
milko naumanen

neu:sta

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

25 kg maksaa muistaakseni 46€
se toimitetaan täällä helsingissä transport-terminaaliin..eli se ilmeisemmin kulkee joko junalla yms...eli riippuu missä asut.
eli toimitus ilmeisesti sen mukaan.
soita ja kysy reikon kennelistä...

itse olemme jo pohtineet uuden pakastimen hommaamista kun meidän ruoat ei mahdu ainoastaan koiran :lol:
Anja Lehikoinen

Viesti Kirjoittaja Anja Lehikoinen »

Rahtihinnasto löytyy http://www.reikon.net sivuilta "info luukusta". NEU Reikosta haettuna 1,60 eu. Tilattuna saman verran + rahti päälle.
Anneli Ylimartimo

Viesti Kirjoittaja Anneli Ylimartimo »

Hei!
Tiedättekö sisältääkö NEU kalaa jossain muodossa, esim. kalaöljyä tms.:?:
t. Anneli
Anneli Ylimartimo

Viesti Kirjoittaja Anneli Ylimartimo »

Anneli Ylimartimo kirjoitti:Hei!
Tiedättekö sisältääkö NEU kalaa jossain muodossa, esim. kalaöljyä tms.:?:
t. Anneli
Sorry turha kysymys, sillä vastaus olikin Reikon sivuilla, sitten kun viimein hoksin mistä sen sieltä löytää :wink: :

"NEU koiran täysravinto, pakaste, säilyvyys –18C. Ainekset:
sianliha, naudan maha, sian ja naudan elimiä (kieltä, sydäntä, maksaa, munuaista), kananmuna, riisi, ohra, porkkana, herne, nokkonen, valkosipuli" Siis kalaöljystä ei luettelossa ole mainintaa.
Sari Korhonen

Viesti Kirjoittaja Sari Korhonen »

Syötättekö koirillenne pelkkää NEU:ta vaiko kuivamuonan kanssa?
Onkos kellään tietoa saako ko.seosta kuopion seudun eläinkaupoista?

KAUNIS KIITOS JO ETUKÄTEEN :hali:
Anja Lehikoinen

Viesti Kirjoittaja Anja Lehikoinen »

NEUta, välillä aina raakoja siipia, raakoja kauloja, raakaa lihaa, raakaa mahaa. En syötä kuivamuonaa ollenkaan.
Leena Honkanen

Viesti Kirjoittaja Leena Honkanen »

En ole täältä kaupoista löytänyt, siispä olen suoraan Reikosta aina tilannut. Kimppatilauksella rahtikuluja saisi alemmas...
Anneli Ylimartimo

Viesti Kirjoittaja Anneli Ylimartimo »

Yhdessä yhtä kalliin :wink: hypoallergisen kuivamuonan (James wellbeloved) kanssa *. Molemmat maistuu hyvin, mutta ehkä NEU on vielä suurempaa herkkua. Olen tarkoituksella pitänyt NEU:n rinnalla jonkin verran nappulaa, koska pakasteena NEU on hankalampi matkoilla, muuten voisin siirtyä kokonaan NEU:hun. Kotioloissa aina välillä lisäksi raakaa jauhelihaa, naudanmahaa ja luita, "koirapuuroa" (ohje oli jokin aika sitten tällä palstalla), yms.

* useat aiemmin kokeilemani hyvälaatuiset nappulat aiheuttivat allergiaoireita + ripulointia, mutta tämän hypoallergeenisen nappulan löydettyäni oireet+ripulointi loppuivat suhteellisen pian. Sitten löysin NEU:n - kiitos tämän palstan! - ja se on sopinut koiralleni hyvin. Nyt koiruli voi kaikinpuolin hienosti, karva kiiltää, jne.

NEU:n olen tilannut rahtina, isona eränä, suoraan Reikosta. Edellyttää kyllä omaa pakastinta koiranruuille...
Anneli Ylimartimo

Viesti Kirjoittaja Anneli Ylimartimo »

Heh, tarkoitin hypoallergeenisen kuivamuonan...
Mutta varmaan ymmärsitte oikein :wink:
Vastaa Viestiin