Raisio 6. - 8.8.2010

SPL:n näyttelyihin ja ulkomuotoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Auli Impola

Raisio 6. - 8.8.2010

Viesti Kirjoittaja Auli Impola »

Päänäyttely on ohi ja mielestäni se onnistui hyvin. Mari, Jyri, Tuula, Terhi.. Myös Esko sunnuntaina mukana. Puheenjohtaja auttoi, missä pystyi. Taas saattoi todeta, miten yksi ihminen voi "revetä" moneen hommaan. Jyri teki vaikka mitä, mutta silti ystävällisyyttä riitti kaikille. Samoin Mari. Hän on uskomaton tehopakkaus :kumarrus: Martina, Maimu, Pirjo, Kirsi.. Kiitos ja kumarrus myös teille.

Järjestävä porukka oli pieni, mutta me onnistuttiin. Suuret kiitokset myös Porin alaosaston väelle, jotka antoivat liitolle ilmaiseksi lainaksi kaikenlaista jalostustarkastukseen ja näyttelyyn tarvittavaa tavaraa. Meidän ikioma suojeluporukka kantoi tavarat ja pakkasi ne autoihin, vaikka he eivät olleet sen kummemmin osallisia koko tapahtumaan. Porin alaosaston väki on Saksanpaimenkoiraliiton jäseniä ja tekivät sen liiton hyväksi. Suuret kiitokset teille rakkaat ystävät avustanne. Niinhän se on.. ystäviä autetaan. :kaljat:

Auli
Auli Impola

Re: Raisio 6. - 8.8.2010

Viesti Kirjoittaja Auli Impola »

Jos dementiasta johtuen unohdin jotain kiittää, älkää loukkaantuko. Moni teki sen, minkä pystyi. Kiitos myös heille kaikille :lol:
Teemu Suominen

Re: Raisio 6. - 8.8.2010

Viesti Kirjoittaja Teemu Suominen »

Täytyy myöntää, että erittäinkin onnistunut tapahtuma kaikkiaan, siitäkin huolimatta että oman koirani omistaja tiedot on lopputulokissa kuten näyttely ohlemassa väärin. Kaikkiaan kiitokset kaikille järjestelyissä mukana ollleille.
Auli Impola

Re: Raisio 6. - 8.8.2010

Viesti Kirjoittaja Auli Impola »

Tiedot tulivat ilmoituksen mukaan. Kirjoitusvirhe on voinut tulla, mutta ei täysin väärää tietoa, ellei nitä ole ilmoitettu minulle väärin. Jos virhe oli minun, olen pahoillani.

Kiva, että muuten sinun mielestäsi näyttely onnistui hyvin :)

Auli
Vastaa Viestiin