Kalamiesten juttuja...

Ruokintaan ja ravintoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Joanne S A Vähämaa

Kalamiesten juttuja...

Viesti Kirjoittaja Joanne S A Vähämaa »

Kuinkas muut syötätte kalat koirille. Mulla on ollut aikomus heittää pikkukalat sellasenaan ja isot kalat ilman suolia kattilaan ja keittää, ja sit jossain muodossa tarjoilla. En oo ikinä kalaa syöttänyt kun katiskassa ei mikään kala oo pysyny. Joten jotain käytännön vinkkiä. Onko jotain kaloja mitä ei voi syöttää vaikka ruotojen puolesta tms...?
Henna Rantanen

Re: Kalamiesten juttuja...

Viesti Kirjoittaja Henna Rantanen »

Järvikaloja mä en syötä lainkaan. Merikalat menee ihan sellasenaan, raakana ja ruotoineen.
Joanne S A Vähämaa

Re: Kalamiesten juttuja...

Viesti Kirjoittaja Joanne S A Vähämaa »

Oukkei.. Mikäs järvikaloissa? Onks siinä joku ihan oikee juttu vai muutenko vaan?
Maaret Guldbrand
Viestit: 17
Liittynyt: 18 Loka 2008 22:58

Re: Kalamiesten juttuja...

Viesti Kirjoittaja Maaret Guldbrand »

LAPAMATO!!!
Joanne S A Vähämaa

Re: Kalamiesten juttuja...

Viesti Kirjoittaja Joanne S A Vähämaa »

No niin. Peratuissa ja keitetyissä... Kai mussakin sitten on :lol:
Avatar
Jenni Heikkinen
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Tammi 2010 12:44
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kalamiesten juttuja...

Viesti Kirjoittaja Jenni Heikkinen »

^Kypsät järvikalat ok, raakana niistä voipi tulla matoja. Itse taas en tykkää antaa mitään lihaa/kalaa tai muutakaan kypsennettynä, kun kaikki ravintoaineet koira hyödyntää paremmin raaa'asta eikä kypsennetystä. Eli meilläkin saa merikaloja, järvikaloja ei tule annettua ollenkaan.
Joanne S A Vähämaa

Re: Kalamiesten juttuja...

Viesti Kirjoittaja Joanne S A Vähämaa »

Me asutaan keski-suomessa... ei meillä ole kun järvi :lol: Tän kesän aikana oon siirtymässä vallan pois kaupallisista koiranruuista ja kasvatan/ "keräilen" kaikki itse. Mutta siis keitellä kannattaa jos ei haluu toukkia. Kiitoksia vain vastanneille :)
Joanne S A Vähämaa

Re: Kalamiesten juttuja...

Viesti Kirjoittaja Joanne S A Vähämaa »

Niin ja siis raakaa lihaa saavat sit kaneista, kanoista, lampaasta ja hirvestä. Kai sitä sikaa sit kuitenki joutuu viä ostaan kun en tykkää sitä kasvattaa ruuaksi kun ne on niin älykkäitä otuksia ja niihin kiintyy liikaa :)
Vastaa Viestiin