Bento Kronen Maxi Growth

Ruokintaan ja ravintoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Heidi Eronen

Bento Kronen Maxi Growth

Viesti Kirjoittaja Heidi Eronen »

Millaisia kokemuksia teillä on tästä pentujen ruuasta? Onko pentu kasvanut tätä syödessä ihan normaalisti, eikä ole tullut mitään kasvuhäiriöitä? Kun jotkin isojen pentujen kuivamuonat saattavat olla liian voimakkaita ja saattavat aiheuttaa kasvuhäiriöitä, tai ainakin näin mie oon kuullut... Aattelin vain alkaa tuota syöttämään narttu sakemannilleni, kunhan se joskus asunnossa kipittelee :wink: Itse syötän collielleni Bento Kronen Lamb&Rise, joka on todella hyvä ruoka ja pitää turkin kiiltävänä ja jätteen määrän pienenä :lol:
susanna hakanen

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

hyviä kokemuksia yleensäkin bento kronen ruuista ja myös 1st choicesta.
omalle urokselleni syötin benton maxi-growthia,nyt poika jo 2,5 vuotias.
lonkat A ja kyynärät 0.

kertokaapa muutkin kokemuksianne näistä ruuista?entä benton happy life--sarja?? :hali:
Marko Kurkinen
Viestit: 948
Liittynyt: 20 Huhti 1996 14:33
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Marko Kurkinen »

Susanna,
Tämä palsta on tarkoitettu keskusteluun ruokinnasta yleisesti ja kaupallinen mainostaminen ei ole suotavaa. Koska olet itse Bento Kronen edustaja, niin on aika lähellä se tilanne että kirjoituksesi voidaan katsoa mainostamiseksi eikä yksityisen ihmisen kokemukseksi kyseisestä ruuasta.

terveisin,
Ylläpito
susanna hakanen

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

kiitos huomautuksesta.
en tarkoittanut mainostaa!
olen monia ruokamerkkejä kokeillut vanhemman koirani elinaikana,ja paljon on löytynyt muitakin hyviä.
yksilöllistä,mikä sopii millekin koiralle. :oops:

onko kellään tapausta,että olisi 3 koiraa rivitalossa?
ja miten on käytännössä onnistunut? :?:
tiia nieminen

Viesti Kirjoittaja tiia nieminen »

moikka susanna

meillä oli rivitalossa vähän aikaa 3 koiraa. nyt tosin rakennetaan juuri kyseisestä syystä omakotitaloa =) yllättävän hyvin elo kuitenkin sujui, vaikka kaksi koirista (sakuja molemmat) oli aika nuoria ja energisiä. kolmantena oli pystykorva 10v. paljon kyllä vaativat liikuntaa ja aivojumppaa jotta kotona malttetaan olla rauhallisia. omasta asenteesta kiinni paljolti, ei meillä isossakaan asunnossa saa riehua, sellainen touhu kuuluu mun mielestä pihalle.

tiia + jedi, luna ja siru
Viimeksi muokannut tiia nieminen, 01 Syys 2006 09:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
susanna hakanen

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

joo,mulla 2 sakua,11v ja 3v.
olen kuitenkin kovasti harkinnut sitä kolmattakin...onhan toinen vielä tosi nuori,mutta toisella taas jo ikää.
olisikohan helpompi,että uusi tulokas tulisi taloon vielä kun tämä vanhempikin vielä on aika pirteässä kunnossa?
ajattelin vaan,että mahtaisko nuoremman koirani olla vaikeampi hyväksyä pentu,jos tämä vanhin olisi jo edesmennyt?
ja ilmeisesti tiedossa sellainen yhdistelmä,josta olen kiinnostunut.
harkintaahan tämä vaatii...jo taloudellisenkin tilanteen ja käytännön asioiden takia. :tyhmä:
pia järviluoma

Viesti Kirjoittaja pia järviluoma »

Hyviä kokemuksia on maxi crowsta, meillä 3kk ikäinen sakun pentu ja pentogronea syötetty ja turkki on tosi kiiltävä ja rupiaa oleen jo sellanen kova karva, niinku sakuilla ruukaapi olla!Suosittelen ehdottomasti!!! :)
Vastaa Viestiin