uusi palsta(ko)?

SPL:n näyttelyihin ja ulkomuotoon liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
leena virolainen

uusi palsta(ko)?

Viesti Kirjoittaja leena virolainen »

Tuli mieleeni, että olisiko hyvä perustaa ns. osto/myynti palsta tänne foorumiin, itse tarvitsen tulevaisuudessa esim. kuljetusboxia, rekeä yms. rompetta.

Tämä näyttelyosasto ei välttämättä ole oikea paikka kysyä tätä asiaa, mutta en keksinyt mitään muutakaan... :oops:
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Uudistuksen myötä liiton foorumi kyllä köyhtyi todella paljon.Keskustelu täällä on melko vähäistä ja muutenkin tämä on rotujärjestön foorumiksi rapisevan kuivakka palsta. :mutina:

Mutta onhan näitä vähän "kevyempiäkin" ja minkään otsikon alle varsinaisesti kuulumattomia aiheita sotkettu väkisinkin tonne määriteltyjen sekaan.Ei siitä kait kukaan sakota. :D
Toinen vaihtoehto on viuhahtaaa muille palstoille.
Anne Ahokas

Viesti Kirjoittaja Anne Ahokas »

Jess. Sakupalsta on nykyään tosi vaisu,olen samaa mieltä , että kuvat , osto- myynti ym. takasin nettiin.Toki asiattomat jutut pois ja rekisteröinti pakko kirjoittajalle on ok.
katariina salmimeri

Viesti Kirjoittaja katariina salmimeri »

Mites sitten sellanen "sekalaiset"-palsta? Itse kaipailisin jotain lapsi/koira/turvaporttia hankintaa käytettynä, koska pentu on tulossa meille parin viikon kuluttua.

Maltamme tuskin odottaa, mutta toisaalta, onhan tätä odotusta kestänyt jo joulukuusta 05 lähtien :)
Kangasmaa, Laura

Viesti Kirjoittaja Kangasmaa, Laura »

katariina salmimeri kirjoitti:Mites sitten sellanen "sekalaiset"-palsta? Itse kaipailisin jotain lapsi/koira/turvaporttia hankintaa käytettynä, koska pentu on tulossa meille parin viikon kuluttua.
Itse kävin ostamassa rautakaupasta tarvikkeet ja väsäilin itse lapsi-/koiraportin. Ei tullut hintaa kovin montaa €uroa! :tsemp:
katariina salmimeri

Viesti Kirjoittaja katariina salmimeri »

Apua, peukalo keskellä kämmentä mulla ja ukolla :lol:

Mutta yritän saada jostain kuitenki sellasen ihan "valmiiksi kasattuna"
raija tuomisto

Viesti Kirjoittaja raija tuomisto »

Ostin lapsiportin mamma&vauva- liikkeestä. Maksoi jotain 40-60e. Ikeassa myydään niitä myös (halvemmalla).
Portti kiristetään ovenkarmien väliin, siinä on jatkopaloja, pysyy hyvin paikoillaan, on metallinen. Voisin myydä sen pian pois, koirakin on kasvanut jo aikuiseksi, jos en sitten jätä sitä seuraavan pennun varalle...
katariina salmimeri

Viesti Kirjoittaja katariina salmimeri »

Raija, asustelmme Espoossa ja pentu on tulossa meille ensi viikon perjantaina, joten tarvetta voisi olla jossain alkuvaiheessa :lol:

Missäpäin sinä asustelet, ja paljonko pyydät ko. vekottimesta? (jos ylipäätään olisit luopumasta siitä...
Vastaa Viestiin