Luonnetesti

Jalostukseen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Mervi Tervo

Luonnetesti

Viesti Kirjoittaja Mervi Tervo »

Täällä ylpeinä pullistellaan kun meidän neiti (kiltti, rauhallinen perhekoira) hämmästytti viime lauantaina meidät luonnetestissä; 205 pistettä!!! jeeee!!!
Eipä olis uskonu 8) :lol:
Kangasmaa, Laura

Viesti Kirjoittaja Kangasmaa, Laura »

Missä koiran voi käydä luonnetestaamassa? Mitä kautta ilmoittautua jne.? Ei olla aiemmin testattu, vaan tämä nykyinen (täyttää ensi kuussa 2v) tekisi mieli testata.
susanna hakanen

luonnetesti

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

moi mervi!
onnittelut HYVISTÄ pisteistä!kertoisitko pistejakauman?mistä kohdista koira sai mitäkin?
itselläni on kyseisen koiran veli ja isä.isähän sai aikoinaan 223p luonnetestistä.emälläkin muistaakseni jotain 144p luokkaa!?
mutta tämä isä on jo 11 vuotias.juuri sellainen rauhallinen,avoin,rohkea,mutta tarpeen vaatiessa on "tulisuutta" löytynyt!
elämäni koira varmastikin!
olisi kiva kuulla lisää tästä tyttärestä ja saada vaikka kuvia!?

:voitto:
Mervi Tervo

Viesti Kirjoittaja Mervi Tervo »

No moi Susanna!
Mikä Pingun veljistä sinulla on?
Tokihan kerron pistejakauman, on se sen verran mukavaa katseltavaa 8)
Me ollaan niiiin ylpeitä ja vieläkin ihan hämmästyksestä punaisia :oops:

Toimintakyky +2
Terävyys +3
Puolustushalu +3
Taisteluhalu +2
Hermorakenne +1 (Tuomarit sanoivat että oli keskusteltu pitkään onko 1 vai 2)
Temperamentti +3
Kovuus +3
Luoksepäästävyys +3
Laukauspelottomuus + Laukausvarma

Susanna:Laita mulle mailiosoite tulemaan niin laitan kuvia Pingusta ja Pingun pojasta Lukesta joka meillä on myös. Se on sellainen musta, villi poika ja ikää on karvan verran 7kk. mervi.tervo@gmail.com


Laura: Palveluskoiralehti julkaisee luonnetestit ja ne ovat kyllä niin kysyttyjä, että täytyy heti ilmoittua kun testikalenteri julkaistaan. Meillä ilmoittautuminen myöhästyi hiukan ja jonoteltiin Virpiniemeen, Ouluun, Kemiin ja Kajaaniin varapaikoilla ja onneksi sitten saatiin peruutuspaikka Virpiniemeen kun se on meitä lähinnä. Nyt tulevat kesän testit löytyvät myös palveluskoiraliiton nettisivuilta, mutta luulen että ne testit ovat jo kaikki täynnä. voithan vielä yrittää niihin.
Itse ajattelin, että nyt vasta oli hyvä testata Pingu kun ikää on 2v 10kk. 2v voi olla jonkun kohdalla vielä nuori. Luulisin että 3-4v on aika hyvä ikä. Mitä muut ovat mieltä? :wink:
Kangasmaa, Laura

Viesti Kirjoittaja Kangasmaa, Laura »

Joo surffasin yöllä netissä ja sieltähän ne luonnetestit löytyi Palveluskoiraliiton sivuilta. Epäilen myös että paikat ovat täynnä, mutta pitää ruveta heti aamusta kyselemään, kunhan töistä pääsee.

Joo, totesin kans tuossa tänään kun lenkillä oltiin että ei se haittais vaikka vielä vuosi odotettaisiin. On tuo mun poika niiiiiiiiin vauva vielä! :D Ei moni uskokaan kun iso koira on että ihan kakara se vielä on! :wink:
Vastaa Viestiin