löytyykö sakeros-koiria??

Jalostukseen liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
susanna hakanen

löytyykö sakeros-koiria??

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

löytyykö vielä sakeros farron sisaruksia???faruk,fame,felicia??
entä farron jälkeläisiä???
olisi tosi kiva kuulla kuulumisia?!?? :?: :?:
Mervi Tervo

Viesti Kirjoittaja Mervi Tervo »

Muakin kiinnostaisi :P
susanna hakanen

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

joo...farrohan on syntynyt vuonna 1995.eli on jo 11 vuotias.vielä vetreä pappa.toivottavasti myös jatkossa.ilmoittakaa jos joku tietää farron sisaruksista jotain!? :moik:
Eija Jansson

Viesti Kirjoittaja Eija Jansson »

Hei!
Täältä löytyy Sakeros koiria, mulla on Sakeros Faruk s. -95 ja Sakeros Kalif s. -97. Pojilla on sama emä mutta eri isä. Faruk eli kutsumanimeltään Falco on myöskin vielä vetreä pappa, nivelvaivoja on jonkun verran mutta muuten on ihan ok kunnossa. Falcolla ei ole jälkeläisiä, mutta olis ihan kiva tietää olisko tällä nimenomaisella pentueella jälkikasvua. Kyselinkin n. 3 vuotta sitten Sakeros kennelistä kun olin hankkimassa uutta pentua että onko mahdollista vielä löytää pentuja jotka olisivat samaa sukua kuin Falco, mutta ei niitä oikein taida löytyä. Meille tulikin sitten Ossequente Orlando eli Rex joka on nyt 3 v.
Olisi kiva kuulla muista Sakeros koirista, Falcon sisaruksista ja Kalifin siskoista muistaakseni nimeltään Karoliina ja Kleopatra.
Mervi Tervo

Viesti Kirjoittaja Mervi Tervo »

Hei Eija!
Eli meiltä löytyy Farron tytär eli sinun Falco on koirani setä. Lisäksi meillä on tämän meidän koiran poika ja molemmat ovat valtavan hienoja koiria. Farron tytär varsinkin on oikein mallikelpoinen 3v neitokainen. Koira jonka kanssa voi mennä minne vain milloin vain :) Vähän aikaa sitten tuli luonnetestistä 205 pistettä ja se kertoo jo hyvin paljon, että lempeän pinnan alta löytyy tarvittaessa myös potkua :D
susanna hakanen

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

moi eija!(ja muut)
ihanaa että löytyi farron VELI,faruk!!olisi hienoa saada kuvia falcosta!??
:vihellys: laita sähköpostiini: susanna.hakanen@elisanet.fi ,jos löytyy kuvia??ja annan osoitteeni sitten kun vastailen takaisin sullepäin!!
mulla on itselläni farron poika,joka on tuon mervin koiran veli. :)

farro itse tosiaan on vielä aika vetreä pappa.
susanna hakanen

Viesti Kirjoittaja susanna hakanen »

ja piti vielä sanoa,että on farrolla muutamia jälkeläisiä,ja on se itse myös pappa ihan"virallisestikin."(isoisä) :roll:
Mervi Tervo

Viesti Kirjoittaja Mervi Tervo »

Susanna ja Eija;
kuvat olisivat todella tervetulleita tännekkin päin! Voin lähetellä kuvia meidänkin koirista sitten teille päin jos haluatte :P mervi.tervo@gmail.com
Vastaa Viestiin