Hallituksen ehdotus erovuoroisten tilalle

SPL:n tapahtumiin liittyvä oma tiedotus-, keskustelu- ja palautekanava.
Esa Harjula

Hallituksen ehdotus erovuoroisten tilalle

Viesti Kirjoittaja Esa Harjula »

Hallitus on tehnyt esityksensä. ( http://www.spl.fi/keskustelu/keskustelu ... php?t=3594 )

Onko hallitus miettinyt Raitasen tilalle koe-ja koulutustoimikunnan vetäjää, ainakin aikaisemman palstalla olleen keskustelun perusteella Raitanen on ilmoittautunut eroavansa tämän vuoden lopussa. http://www.spl.fi/keskustelu/keskustelu ... php?t=3402
Mika Leskelä

Viesti Kirjoittaja Mika Leskelä »

Raitanen kuulemma "sittenkin" jatkaa... ehdottaisin Ollikan Päiviä hallitukseen....
Christina Leino

Viesti Kirjoittaja Christina Leino »

Aiheesta on avattu ketju myös jalostus-otsikon alle.

http://www.spl.fi/keskustelu/keskustelu ... php?t=3598

Nämä kaksi ketjua voinee yhdistää.

-Christina-
ari raitanen

Viesti Kirjoittaja ari raitanen »

Lupauduin jatkamaan siinä vaiheessa syksyä kun näytti, että hallituksessa vaihtuisi kerralla 4 paikkaa ( Aarnio, Läike, Helminen, Raitanen ).
Jotta edes jonkinlainen jatkuvuus saataisiin aikaan niin liian suuria muutoksia ei KERRALLA ole viisasta tehdä. Toki väistyn jos vai halukkaita löytyy, koska tilanne on muuttunut siltä osin alkusyksystä.
Eva Forsman

Viesti Kirjoittaja Eva Forsman »

Kannatan Mian ehdotusta.....

kun saisi vielä kyseiset henkilöt ylipuhuttua :)
Eila Auvinen

Viesti Kirjoittaja Eila Auvinen »

Hienoa, että ihmisillä riittää vuodesta toiseen kiinnostusta hyviä tyyppejä tuolla alkuperäisellä listalla ja Miallakin.

Itse ehdottaisin Christina Leinoa.
ari raitanen

Viesti Kirjoittaja ari raitanen »

Minä en tue.
Ari Raitanen
terhi järvinen

Viesti Kirjoittaja terhi järvinen »

:voitto2:

Hyvä hyvä!

Kyllä mä toivoisin hallituukseen jonkinverran uutta verta ja realistista "modernia" näkemystä.

Miksei Mia ol kiinnostunu? Entä Päpä?

Eiköhän jo oo nähty mihin suuntaan nää nykyiset poppoot suuntaa vie, en jaksa uskoa et kaik pa*ka johtuu vaa näist nettikirjotteluista :roll:

Eiks hallitus oo just sitä varten, ettei yhden ihmisen piä ottaa vastuuta/tehdä päätöksiä yksinään... 8) :lol: :oops:
Christina Leino

Viesti Kirjoittaja Christina Leino »

ari raitanen kirjoitti:Minä en tue.
Ari Raitanen
Ari, minä puolestani tahtoisin, että jatkat tehtävissäsi.

Tuo puheenjohtajaehdotus taisi olla vain herja. No hätä.

-Christina-
ari raitanen

Viesti Kirjoittaja ari raitanen »

Kiitoksia luottamuksesta, olet tervetullut koe- ja koulutustoimikuntaan ja sitä kautta tutustumaan Liiton toimintaan.
Christina Leino

Viesti Kirjoittaja Christina Leino »

Omat tämänhetkiset ehdokkaani hallituksen puheenjohtajaksi ja jalostusvastaavaksi, vaikkakin tiedän jo etukäteen ko. henkilöiden kieltäytyvän pesteistä (perusteluja kyllä kaipaisi tähänkin asiaan):

Riitta Lapinleimu
Ilmari Virtanen

-Christina-
Christina Leino

Viesti Kirjoittaja Christina Leino »

Kiitos Ari.

-Christina-
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Mites eduskuntavaaleista tuttu julkkis ehdokkaat?

Kimi Räikkönen voisi sponssata liittoa vaikka muutamalla miljoonalla,saaitas maailmallakin näkyvyyttä,rahaa ja mainos ferrarin kylkeen...

Kari Vepsä liiton/hallituksen/yms kokouksissa oli esiintyjä/viihdyttäjä valmiina.
Eva Forsman

Viesti Kirjoittaja Eva Forsman »

Milko: hyvä vitsi :lol:
Vastaa Viestiin