Mistä pitkäkarvainen sakemanni?

Jalostukseen liittyvät aiheet
Siina Pulkkinen

Mistä pitkäkarvainen sakemanni?

Viesti Kirjoittaja Siina Pulkkinen »

Olen koittanut mm. kasvattajien sivuilla käydä etsimässä mutta ei ole tärpännyt.. Te joilla oma pitkäkarvainen tai jotka tiedätte miltä kasvattajalta ja miten koirat menestyneet niin kiitän eukäteen avusta :)
Anne Myllymäki

pitkäkarvainen

Viesti Kirjoittaja Anne Myllymäki »

Hei Siina!

Soittele, tiedossa paikka mistä löytyy luovutusikäisiä.

p.050 5991603
Siina Pulkkinen

Viesti Kirjoittaja Siina Pulkkinen »

Näin alustavasti ajattelin tässä. Mietin ensi kevääksi pennun ottamista, ja viime keväänä myös mielessäni kävi mutta enpä silloin täältä pitkäkarvaisista tietoa osannut kysyä, siksi näin ajoissa liikkeellä asian selvittämiseksi. Sijoitus koira voisi myös kiinnostaa. Koiraa ihan kunnon harrastusmielessä haluaisin, mm. suojeluun yms työkoiraksi kumppania.. Mikä kasvattaja kyseessä ja onko kotisivuja?
maiju savolainen

Viesti Kirjoittaja maiju savolainen »

Miksi ihmeessä pitää sitten ottaa koira joka on karvaltaan virheellinen?

Harvoin kukaan kasvattaja sijoittaa pitkäkarvaista pentua. Pennun pitää olla muuten todella erinomainen, että karvavirheen voisi antaa anteeksi.
Siina Pulkkinen

Viesti Kirjoittaja Siina Pulkkinen »

Ei tuo pitkäkarvainen niin mikään ehdoton ole, siis tuota sijoituspentua ajatellen mutta enpä sitä näköjään edellisessä viestissäni sanonut..
Satu Baggström

Viesti Kirjoittaja Satu Baggström »

Hyvää uutta vuotta :voitto2:
Viimeksi muokannut Satu Baggström, 31 Joulu 2006 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anne Myllymäki

Viesti Kirjoittaja Anne Myllymäki »

Kaksi reipasta karvis narttua etsii omaa perhettä kaikenlaiseen koiramaiseen toimintaan!
Neitokaiset ovat luovutusikäisiä, sirutettuja ja rekisteröityjä.

Lisätietoja pennuista saa.
p 050 - 599 1603
Siina Pulkkinen

Viesti Kirjoittaja Siina Pulkkinen »

Sopiva koira löytyi tuossa jokunen aika sitten :) Pahoittelen etten muistanut ilmoittaa siitä heti otsikon alle.
Siina Pulkkinen

Viesti Kirjoittaja Siina Pulkkinen »

Mutta kiitos Anne kuitenkin sinulle!
Tuula Siimes

Viesti Kirjoittaja Tuula Siimes »

Onko palstan säännöt muuttuneet vai pätkiikö mun muisti?
Mulla on mielikuva että ennen täällä oli koirien kauppaaminen kielletty?

Eihän tämä sinänsä huono juttu ole jos spl:n pentulista on muuttanut tänne :D
Anne Myllymäki

Viesti Kirjoittaja Anne Myllymäki »

Oikeessa olet Tuula, mulla pätkii flunssaisessa päässä.
se olikin ihan eri osote missä sai kaupata, sorry!!
Tuula Siimes

Viesti Kirjoittaja Tuula Siimes »

Äläs ny Anne, ylläpito näyttää olevan sitä mieltä että täällä saa kaupata koiria :tsemp:
Kaiketi se oli sit mun pää joka pätki.
Siina Pulkkinen

Viesti Kirjoittaja Siina Pulkkinen »

Itse en ollut kovin tietoinen tästä "kauppaus kiellosta" :lol: No mutta alun perin tarkoituksenahan oli vain kysellä... Noh, mutta ei se ilmeisesti ihan kiellettyäkään sitten olo kun ylläpito ei siihen puuttunut :)
Siina Pulkkinen

Viesti Kirjoittaja Siina Pulkkinen »

Vauva saapui tuossa kolme päivä sitten meille :) Aluksi oli pientä ikävöintiä, mutta nyt asettunut taloksi ja vauhtia riittää, enään ei tarvitse sanoa että kun on aina niin hiljaista... :lol:
Jenni Pajunpää

Viesti Kirjoittaja Jenni Pajunpää »

Onnea pikkusesta! Oma koirakuume kasvaa kasvamistaan...Toivotaan että ensi keväänä helpottaa!
Vastaa Viestiin