SPL leiri Kaitsun ja Kentsun ryhmässä olleille kiinnostavia

SPL:n tapahtumiin liittyvä oma tiedotus-, keskustelu- ja palautekanava.
Jari-Pekka Hirvonen

SPL leiri Kaitsun ja Kentsun ryhmässä olleille kiinnostavia

Viesti Kirjoittaja Jari-Pekka Hirvonen »

Kuvia osoitteessa http://picasaweb.google.fi/hirvojp/SPLLeiri2007 . Tallentaminen omaan käyttöön sallittu mutta julkisesti levittelemiseen tarvitaan minun lupa.

Minä EN ole valokuvaaja vaan näppäilijä joten kuvien laadusta on turha valittaa :oops:

- jp
Jari-Pekka Hirvonen

Kaikki SPL-leirikuvat kiinnostaa minua...

Viesti Kirjoittaja Jari-Pekka Hirvonen »

... varsinkin jos joku erehtyi tallentamaan koirani suorituksia. Itse en voinut siinä hässäkässä kuvata HEH :D
raija tuomisto

Viesti Kirjoittaja raija tuomisto »

Hehee, tunnistin muutaman tutun :nauru:
Livingstonekin oli päässyt kuviin :rikki:
Kuvathan oli hyviä.
Marina Lukin

Tervehdys JP

Viesti Kirjoittaja Marina Lukin »

Tunnistin näistä kuvista itseni lisäksi Inkun ja Jörön. Aurinkoista kesänjatkoa t. Marina :lol:
anne kurunsaari

Viesti Kirjoittaja anne kurunsaari »

Olin huomaavinani huumoria noissa kylän raitin kuvissa.Olen meinaan elänyt lapsuuteni tuossa pitäjässä.Meilläpäinhän noita peltoja riittää. :lol: :voitto:
Jari-Pekka Hirvonen

Annelle vastausta

Viesti Kirjoittaja Jari-Pekka Hirvonen »

Nuo kylän raitilta otetut kuvat otin aamuviiden maissa karaokeillan jälkeen muistaakseni. Ei, ei pidä käsittää väärin. Se oli normaali päivärytmini.
Ruokailun ja iltapesujen/pisujen kävin jo varhain illalla lepäämään ja sinne Transporterin takaosaan koiran viereen perustamaani punkkaan yleensä nukahdin. En herännyt edes Uimahallin terassilla pauhaavaan "musiikkiin" kuin hetkellisesti puoliltaöin vaikka auto oli uimahallin päädyssä.

Yritin vähän hahmottaa miltä kylä näytti siihen aikaan kun normaalit ihmiset menevät nukkumaan illanviettojen jälkeen. Kiire lähtö on tullut sillekin karaokenikkarille jolta oli jäänyt miltei täysi kaljatuoppi pöydälle...

Ja joo, peltoja tuli kuvattua tavan takaa. Ne kun olivat koulutuksemme päänäyttämö. Tulivat ikäänkuin varkain kuviin...
Jari-Pekka Hirvonen

Albumi on poistettu

Viesti Kirjoittaja Jari-Pekka Hirvonen »

Ketjun ensimmäisessä viestissä oleva linkki ei enää toimi eli albumi on poistettu julkisesta jakelusta. Pyynnöstä laitan niitä taas tarvitseville. Eiköhän kaikki halukkaat jo tallentaneet omansa. :shock:
Vastaa Viestiin