SYYSEDUSTAJAINKOKOUS 28.10.2017

SPL:n tapahtumiin liittyvä oma tiedotus-, keskustelu- ja palautekanava.
Toimisto Spl
Viestit: 185
Liittynyt: 18 Joulu 2013 14:00

SYYSEDUSTAJAINKOKOUS 28.10.2017

Viesti Kirjoittaja Toimisto Spl »

Syysedustajiston kokous materiaalia

Tervetualoa!

-hallitus-
Liitteet
Esityslista syysedustajainkokous 28102017.pdf
(27.53 KiB) Tiedosto ladattu 512 kertaa
JTO 2019-2023.pdf
(1.57 MiB) Tiedosto ladattu 454 kertaa
toimintasuunnitelmaesitys 2018.pdf
(267.49 KiB) Tiedosto ladattu 468 kertaa
TALOUSARVIO 2018_valmis.pdf
(74.94 KiB) Tiedosto ladattu 436 kertaa
SYYSKOKOUS KUTSU 2017.pdf
(510.05 KiB) Tiedosto ladattu 420 kertaa
Janne Saari
Viestit: 36
Liittynyt: 11 Joulu 2007 10:54

Re: SYYSEDUSTAJAINKOKOUS 28.10.2017

Viesti Kirjoittaja Janne Saari »

Moikka!

Asetun ehdolle SPL:n hallitukseen alueena tietohallinto.

Saksanpaimenkoirien kanssa harrastamista on takana vuodesta -98 alkanen lajina pääasiassa suojelu, SPL maalimieheksi minut pätevöitiin vuonna 2005. Harrastusvuosien aikana olen istunut SPL Länsi-Uusimaan hallituksessa yhteensä 10 vuotta joista neljä vuotta meni puheenjohtajana. Tietohallintoon liittyvät asiat ovat minulle tuttuja työni puolesta. Olen koulukseltani automaatiotekniikan insinööri ja ollut Nokian palveluksessa vuodesta -98 alkaen erilaisissa ohjelmistotuotantoon liittyvissä tehtävissä, viime vuosina pääasiassa projektipäälikkönä.

Terveisin,
Janne
Tuula Virtanen
Viestit: 85
Liittynyt: 04 Tammi 2010 15:18

Re: SYYSEDUSTAJAINKOKOUS 28.10.2017

Viesti Kirjoittaja Tuula Virtanen »

hei,

Asetun ehdolle uudelle kaudelle SPL hallitukseen alueena tiedotus.
Olen ahkera talkoolainen ja mukana SPL-Etelä-Uusimaan hallituksessa ja toiminnassa.
kuluvan kauteni aikana aktivoituja asioita mm.
* SPL Ständi osana Koiramessujen Rotutoria
* viime vuonna (2016) saimme pitää 30 min kattavan esittelyn saksanpaimenkoirasta ja saksanpaimenkoiraliitosta isolla Areenalla Koiramessuilla
* Liiton uudet nettisivut (aukeavat muutamien päivien sisällä)

Tuula Virtanen
Teppo Uotinen
Viestit: 10
Liittynyt: 23 Joulu 2007 21:55

Re: SYYSEDUSTAJAINKOKOUS 28.10.2017

Viesti Kirjoittaja Teppo Uotinen »

Asetun ehdolle Saksanpaimenkoiraliiton hallitukseen alueena tiedotus

AMMATILLINEN TAUSTA JA KOULUTUS LIITTYEN TIEDOTUKSEEN:
Koulutukseltani olen merkonomi, Mainoshoitaja, Medianomi AMK, lisäksi minulla on opettajan pedagoginen pätevyys. Olen toiminut kolme vuotta mainonnan suunnittelijana Savon Sanomain kirjapaino Oy:ssä, toiminut 12 vuotta yksityisyrittäjänä mainostoimistossani Yksinäinen Ratsastaja sekä seitsemän vuotta opettajana Kuopion Muotoiluakatemiassa ja Savonia AMK:ssa opetusalueina graafinen viestintä ja markkinointiviestintä.
JÄRJESTÖTOIMINTA JA LUOTTAMUSTOIMET
Saksanpaimenkoiraliitto ry Pohjois-Savon ja Kuopion alaosastojen johtokunnan jäsen kahdeksan vuotta ja puheenjohtaja kuusi vuotta. Saksanpaimenkoiraliitto ry:n kultainen ansiomerkki. Saksanpaimenkoiraliitto ry:n hallituksen jäsen 2007.
HARRASTUKSET
Harrastukseni on saksanpaimenkoira. Se on ollut vastapaino työnteolle jo yli 40 vuoden ajan. Olen aktiivisesti mukana järjestötoiminnassa, olen kilpaillut ja käynyt näyttelyissä koirieni kanssa. Olen kasvattanut viisi pentuetta. Olen ollut valtakunnallisen Saksanpaimenkoira-lehden päätoimittajana vv. 87-88 ,vuoden 2002 sekä vuodet 2016 ja 2017. Harrastuksessani olen kouluttanut muita koiranomistajia ja vetänyt kursseja. Olen pätevöity Saksanpaimenkoiraliiton maalimies.
Hokutoryu Jujutsu keltainen vyö
Tuula Virtanen
Viestit: 85
Liittynyt: 04 Tammi 2010 15:18

Re: SYYSEDUSTAJAINKOKOUS 28.10.2017

Viesti Kirjoittaja Tuula Virtanen »

Saksanpaimenkoiraliiton syyskokous lauantaina 28.10.2017 Espoossa Hotelli Nuuksiossa.

Saksanpaimenkoiraliiton sääntömääräisessä syyskokouksessa edustettuna kaikkiaan 634 ääntä.
Syyskokouksen esityslistalla suurimpana asiana oli päivitetyn Jalostuksen tavoiteohjelman (JTO) ja Pevisa-esityksen hyväksyminen seuraavalle kaudelle 2019 – 2023. Esitys hyväksyttiin.

Hallitukseen valittiin uutena jäsenenä Janne Saari (tietohallinto) ja Tuula Virtanen jatkokaudelle (tiedotus).


-tiedotus
Teppo Uotinen
Viestit: 10
Liittynyt: 23 Joulu 2007 21:55

Re: SYYSEDUSTAJAINKOKOUS 28.10.2017

Viesti Kirjoittaja Teppo Uotinen »

16,5 h ja 890 km takana. Kannatti ajella vaikka vaalitappio tulikin. Sain nostettua esille mielestäni järjestötoiminnan kulmakiviä: kaiken toiminnan läpinäkyvyyttä, tiedonkulun avoimuutta ja rehellisyyttä sekä koko jäsenistön etujen tasapuolista ajamista. Toivottavasti sparrauksesta oli hyötyä. Kiitos jokaisesta saamastani äänestä ja onnea Tuulalle ja Jannelle hallitusvastuusta.
Vastaa Viestiin