BLACK KURT?

Jalostukseen liittyvät aiheet
Lukittu
Saija Pöntinen

Viesti Kirjoittaja Saija Pöntinen »

No nyt vähän selveni asia. Kiitoksia kokeneemmille vastauksista! Ja minähän en toisten haukkumisia kuuntele, tämän pennujn jälkeen kun tulee seuraavan koiran hankinta käyn kyseisen kasvattajan sivuilla ja jopa otan puhelimen kauniiseen käteen ja soitan hänelle. Puheet on aina puheita
Eija Lipponen

Viesti Kirjoittaja Eija Lipponen »

Saija Pöntinen kirjoitti:käyn kyseisen kasvattajan sivuilla ja jopa otan puhelimen kauniiseen käteen ja soitan hänelle. Puheet on aina puheita
ja se että kenen puheisiin voi luottaa on toinen asia, k.o. kasvattaja ainakin omien tietojeni puolesta puhuu mitä puhuu, asioiden todenperäisyydestä voidaankin sitten olla montaa mieltä... :?

yhdet paperittomat pennut ymmärrän, toisia en. ei samalle ihmiselle voi useaan kertaan lyhyen ajan sisällä sattua moista "vahinkoa" kun osalle ei satu ikinä.. :roll:
Saija Pöntinen

Viesti Kirjoittaja Saija Pöntinen »

No se on sitten toinen asia. Niin kauan kun itse en ole hänen kanssaan jutellut en voi moittia mistään. Huolestuttaa vaan yleensä se, että puheita liikkuu koko ajan ja uudet, varsinkin ekan koiran ostajat kuten minä, on ihan ihmeissään että mihinkä tässä nyt pitäisi luottaa? Tai minä ainakin olen, en muista tiedä
Piia Kahrila

Viesti Kirjoittaja Piia Kahrila »

Harvemminhan näitä vahinkoja sattuu, ja jos sattuu niin vahinko pentueenkin saa rekisteröityä hiukan kalliimmalla ja narttu menee vuoden jalostus kieltoon mutta jos on tahallisesti tarkoitus vääntää taas seuraavasta juoksusta pennut niin häikäilemätön ihminen ei pentuja rekisteröi :evil: EI KENELLEKKÄÄN satu vahinkoja useita lyhyen ajan sisällä se on varma.
Heli-Anne Valo

Re: poistin ja korjaan...

Viesti Kirjoittaja Heli-Anne Valo »

Susanna Sälelinna kirjoitti: Koirani ei kuitenkaan ole kyseisen kennelin kasvatti vaan vain sieltä lähtöisin olevan uroksen jälkeläinen. Arron omistaja (nimeä en tässä mainitse) on siis itse vastuussa paperittomista pennuista, jotka on itse laittanut alulle omilla koirillaan.

Tämä ei pidä paikkaansa. Omistan kaksi koiraa, joista toinen on BK Arro ja toinen Black Kurt Barbi. Barbi on syntynyt 26.8.2005 eikä ole ikinä saanut pentuja (eikä tule saamaankaan kohdunpoiston takia). MINÄ EN OLE vastuussa ko paperittomista pennuista.

T: Arron omistaja
Viimeksi muokannut Heli-Anne Valo, 15 Marras 2007 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eija Lipponen

Viesti Kirjoittaja Eija Lipponen »

nyt on ainakin apulassa myynnissä pentue jonka isä tuo arro on. ja niiden tietojen perusteella tuo pentue myydään rekisteröitynä.

ja kennelillä on tällähetkellä (jollei joku vielä tiedä..) f ja g pentueet myynnissä ja tuon g pentueen emä on yllätys, yllätys kandi.. laskeskelin äsken että jos tiedot myös rekkaamattomista pennuista paikkansa pitävät ja niiden suku juurista olisi tuo k.o. narttu saanut sitten 4 pentuetta.. ellei niitä pentueita jostain enemmänkin putkahtele.. :roll: omasta mielestäni 4 pentuetta 3 vuodessa on ihan liikaa tai tuo neljä yleensäkin ottaen narttua kohtaan... narttu on kuitenkin ollut vähän yli vuoden ekan pentueen aikaa ja nyt vasta neljä vuotias...
Susanna Sälelinna

Re: poistin

Viesti Kirjoittaja Susanna Sälelinna »

:roll:
Viimeksi muokannut Susanna Sälelinna, 16 Marras 2007 08:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heli-Anne Valo

Re: poistin ja korjaan...

Viesti Kirjoittaja Heli-Anne Valo »

Susanna Sälelinna kirjoitti:
Heli-Anne Valo kirjoitti:
Susanna Sälelinna kirjoitti: Koirani ei kuitenkaan ole kyseisen kennelin kasvatti vaan vain sieltä lähtöisin olevan uroksen jälkeläinen. Arron omistaja (nimeä en tässä mainitse) on siis itse vastuussa paperittomista pennuista, jotka on itse laittanut alulle omilla koirillaan.

Tämä ei pidä paikkaansa. Omistan kaksi koiraa, joista toinen on BK Arro ja toinen Black Kurt Barbi. Barbi on syntynyt 26.8.2005 eikä ole ikinä saanut pentuja (eikä tule saamaankaan kohdunpoiston takia). MINÄ EN OLE vastuussa ko paperittomista pennuista.

T: Arron omistaja

No kukas niistä on vastuussa jos ne on sinun uroksella tehty ja sinulla on myös emä ollut hallussa? Ei ne pennut nyt kait ihan tyhjästä tule...Enkä väittänytkään että Barbi olisi koirani emä... tiedän kyllä kuka emä on...
Voisitkohan käydä lukemassa kotisivujen vieraskirjaa... ja lähettää minulle sähköpostia? :shock:
Minulla ei ole ollut muita koiria hallussa kuin Barbi ja Arro.
Susanna Sälelinna

Viesti Kirjoittaja Susanna Sälelinna »

haluatko käydä tätä keskustelua tässä vai yksityisesti? haluaisin vaihtaa muutaman sanan. :roll:
Susanna Sälelinna

Selvä homma...

Viesti Kirjoittaja Susanna Sälelinna »

Asiat selvillä ja kiitokset siitä :wink:
tämä paperiton asia loppuun käsitelty minun osalta :!: enkä siihen enää kantaa ota. Älköön muutkaan vaivautuko sitä enään pähkäilemään :shock:
väärää puuta olen haukkunut, anteeksi siitä asian osaisille :oops: mutta minäkin olen vain ihminen :roll:
Lukittu