pitkäkarvaiset sakemanninpennut

Jalostukseen liittyvät aiheet
Birgitta Vesa-Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Birgitta Vesa-Lehtinen »

:D Sellainen, millä on lyhyt karva ja ei alusvillaa
Marika Wasström

Viesti Kirjoittaja Marika Wasström »

Mulla on nyt vasta 9-viikkoinen pitkäkarvapörrö, ja kaikki merkit näyttäis siihen suuntaan että mahtava karvapeite olis tulossa, ainakin jos adult-turkki on samaa kaliiberia kun tää pentuturkki. Mitenkä on, kokeneemmat, koska sen sitten tietää tuleeko sitä alusvillaa eli ei?
tanja lindholm

Viesti Kirjoittaja tanja lindholm »

moi marika!
en ole löytäny pentua vielä,eli kaikki vihjeet otetaan kiitollisena vastaan! :D
tanja lindholm

Viesti Kirjoittaja tanja lindholm »

marika! laita mulle mailia jos sul tiedos pitkis pentua
taiperi@elisanet.fi
ja muut kans jos tiedätte mistä vois löytyy 8)
Seija Kulmala

Viesti Kirjoittaja Seija Kulmala »

En ole koskaan nähnyt pitkäkarvaista saksanpaimenkoiraa jolla ei olisi pohjavillaa saati sitten lyhytkarvaista ilman pohjavillaa..
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Itse omistin yhden puolipitkäkarvaisen jolla ei ollut pohjavillaa.
Leena Kekkonen

Viesti Kirjoittaja Leena Kekkonen »

milko naumanen kirjoitti:Itse omistin yhden puolipitkäkarvaisen jolla ei ollut pohjavillaa.
Minun pitkähkö karvaisella paimenpoitsulla kyllä oli kunnon pohjavilla :P
Marika Wasström

Viesti Kirjoittaja Marika Wasström »

http://www.svarzekoks.com/saksanpaimenkoiraindex.htm

Tuolla näyttäisi olevan yksi pitkis vapaana.
Ronja Taskinen

Viesti Kirjoittaja Ronja Taskinen »

Seija Kulmala kirjoitti:En ole koskaan nähnyt pitkäkarvaista saksanpaimenkoiraa jolla ei olisi pohjavillaa saati sitten lyhytkarvaista ilman pohjavillaa..
Itse olen nähnyt pitkäkarvaisen pohjavillattoman, mutta lyhytkarvaisesta pohjavillattomasta en ole edes kuullut.
Tiia Makkonen

Viesti Kirjoittaja Tiia Makkonen »

Kuinka luokitellaan puolipitkäkarvainen?

Tässä kuukausi sitten taloon muutti saku tyttönen. Neitonen on osoittautunut melkoisen pörröiseksi, kun sivusilmällä muita saksarivaaveja olen seuraillut.

Ostimme lapsosen siis puolipitkäkarvaisena, mutta alkaa näyttää että täydet kuteet tulee. Olisi siis mukava kuulla onko näitä ns. ppk olemassakaan. :)

http://s42.photobucket.com/albums/e334/ ... nt=spk.jpg

Tuossa kuva 9-viikkosesta lapsosesta. Olisiko villa veikkauksia?
Seija Kulmala

Viesti Kirjoittaja Seija Kulmala »

villi Villa :) veikkaus. Tulee pitkäkarvainen. Mutta näyttää kyllä todella hauskalta pennulta, joten älä jää karvaa murehtimaan vaan kohti haasteita ja pennulle tekemistä.

Meillä on juuri pentueessa pentu jota itse veikkasin pitkävillaiseksi mutta josta tuli normaalikarvainen. Eli joskus näkee ennen luovutusta ja joskus ei.

Onnea pentusi kanssa!
Tiia Makkonen

Viesti Kirjoittaja Tiia Makkonen »

Seija Kulmala kirjoitti:villi Villa :) veikkaus. Tulee pitkäkarvainen. Mutta näyttää kyllä todella hauskalta pennulta, joten älä jää karvaa murehtimaan vaan kohti haasteita ja pennulle tekemistä.

Meillä on juuri pentueessa pentu jota itse veikkasin pitkävillaiseksi mutta josta tuli normaalikarvainen. Eli joskus näkee ennen luovutusta ja joskus ei.

Onnea pentusi kanssa!
Jeps näin. :)

Kiitoksia
Marika Wasström

Viesti Kirjoittaja Marika Wasström »

mahtavan näköinen pentu, Tiia! Kerrassaan suloinen! Mun veikkaus on myös, et täyspitkät villat tulee.
Tiia Makkonen

Viesti Kirjoittaja Tiia Makkonen »

Myytti ja mamma kiittää kehuista :)
Vastaa Viestiin