lonkkien tutkimustuloksista

Terveyteen liittyvät aiheet
Anneli Leppänen

Viesti Kirjoittaja Anneli Leppänen »

:roll: :repee:
Terhi Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Terhi Puumalainen »

Mikäs näitä edellisiä noin nyt naurattaa?? :shock:






:kulta: (rankan päivän pelastus...)
Mikko Oinonen

Viesti Kirjoittaja Mikko Oinonen »

Terhi Puumalainen kirjoitti:Mikäs näitä edellisiä noin nyt naurattaa?? :shock:






:kulta:
Voipi olla, että olen ottanut asiat liian kirjaimellisesti?

Vakavasti puhuen, olisi kiva tietää koirien hoidosta sekin juttu, että käytetäänkö näitä medikalistisia keinoja ihan oikeasti luonteen taltuttamisessa.

Hitlerin Saksassa ja monissa totalitaarisissa valtioissa ihmisiä taltutettiin lääkkeiden avulla, ja taltutetaan edelleenkin, (USA, Serbia ja muut entisen Jugoslavian maat, Venäjä, Kiina, Iran jne) mutta että lemmikkejä nykyajan Suomessa. Huh huh!

Voisikohan joku eläinlääkäri ottaa kantaa saksan paimenkoiran lonkkavaivojen hoitoon liittyvissä asioissa?

P.S. Olisin taipuvainen ymmärtämään niin, että sen valiumin tilalla olisi oltava kalium. Voi olla, että olen vääräässä, kun arvioin asiaa näin kuusta katsoen. Vai oliko se puusta.
milko naumanen

Viesti Kirjoittaja milko naumanen »

Lonkka/kyyynär vaivojen hoidossa olen kuullut käytettävän erilaisia nivel valmisteita esim, msm,hainrustovihersimpukka,nokkosinkivääri yms.

Sitten on erilaisia lääkevalmisteita esim,Cartrophen,rimadyl(kipuun)yms.

Valiumia en ole kuullut käytettävän,tosin sehän ei pois sulje sitä,ettei sitä käytettäisi,mutta itsekkin D-lonkkaisen omistavana olen perehtynyt jonkin verran aiheeseen.
tarja hauta-aho

Viesti Kirjoittaja tarja hauta-aho »

:roll: Mä oon käyttäny pienestä pitäen valiumia ja kalkkia ja mulla on ihan mielöttömän isot ja terävät hampaat :lol:

Ei vaiskaan. Marius 6v. ei varmaan itse tiedäkään saaneensa spl:n palstalla aikaseksi keskustelua :D
Merja Takaeilola

Viesti Kirjoittaja Merja Takaeilola »

Pitääkö tämä vääntää rautalangasta? Ei kukaan oikeasti anna koiralleen valiumia, vaan 6-vuotias Marius on sanonut tämän hauskan lausahduksen ja hänellä on ilmeisesti hieman termit sekaisin. :lol:

Hauskaa päivänjatkoa ja kiitos naurupiristyksestä!
Mikko Oinonen

Viesti Kirjoittaja Mikko Oinonen »

Merja Takaeilola kirjoitti:Pitääkö tämä vääntää rautalangasta? Ei kukaan oikeasti anna koiralleen valiumia, vaan 6-vuotias Marius on sanonut tämän hauskan lausahduksen ja hänellä on ilmeisesti hieman termit sekaisin. :lol:

Hauskaa päivänjatkoa ja kiitos naurupiristyksestä!
Kiitos itsellesi! Olihan se piristävää, että pidättelit minua tosikkoa jännityksessä.

Tässä maailmassa ei kuitenkaan aina tiedä mikä on totta, mikä tarinaa.
Birgitta Vesa-Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Birgitta Vesa-Lehtinen »

:roll: (Huokaus).

Pitäisköhän laittaa tämä allekirjoitukseksi, jotta voitaisiin taas keskustella:

Jos alkaa tulla vanhaksi ja keksii ettei halua kuolla, voi ottaa vitamiinipillereitä ja ulostuspillereitä.
Nina, 6 v
Terhi Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Terhi Puumalainen »

:repee: Viikon paras ketju!!

Hauskaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!
Vastaa Viestiin