"Johtaja vai alamainen?"

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
Sonja Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Sonja Lehtinen »

Tuosta suun nuolemisesta tuli mieleen. Olin siskoni luona koirineni yökylässä, siskoni oli sitten yöllä herännyt ja Elsa oli heti kuitannut ja mennyt nuolemaan naamaa, siskoni laittoi käden kasvojen suojaksi ja sai siitä hyvästä turpaan(eli Elsa ruopasi tassullaan käden pois).
Taisto taas nuolee Elsan suuta, eikä kyllä mitenkään alistuvasti vaan tassuilla pitää pään paikallaan ja nuolee sitten toisen hampaita.
Nuo kuuluu sarjaan:"Ken kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee."
kaisli-marie hakala

Viesti Kirjoittaja kaisli-marie hakala »

vakava asenteeni keskusteluun katosi suurimmaksi osaksi lukiessani edellisen kirjoittajan kommenttia, mutta mutta... :harhar:

minusta myös tuntuu, että suurin osa tietämättömistä koulutusohjaajista käyttää aina aseenaan johtajuuskysymystä, jos ei tiedä johonkin käyttäytymiseen yms. syytä!toki en tämän tosiseikan takia jättäisi kuuntelematta neuvoja jotka muuten ovat hyviä, mutta kehottaisin ihmisiä pureskelemaan johtajuussyytökset kunnolla ennen nielemistä (jota minä en muidenkaan ohjeiden kohdalla tehnyt pari vuotta takaperin, ja kärsin siitä yhä...)

meillä ainakin koira on se, joka aina ampaisee ennen minua ovesta, ja koira myös se, joka väistää aina kun minua huvittaa johonkin päin astella.
Vastaa Viestiin